Nakon što je modna industrija konačno promijenila svoj stogodišnji koncept, brendovi poput Saint Laurent, JW Anderson, Dior i Louis Vuitton dio su programa novog tjedna mode
VIRTUALNE REVIJE
Vodeći brendovi sudjeluju na TikTok virtualnom tjednu mode
TikTik do 8. listopada održava #TikTokFashionMonth, a na listi sudionika nalaze se i neki od vodećih svjetskih brendova. Nove platforme i okviri donose svojevrsnu revoluciju u izlaganju, uz podršku modnih kuća Saint Laurent, JW Anderson, Dior i Louis Vuitton, piše Vogue.
No, koncept je baziran na kombinacijama raznih ljudi koji na svoj način kreiraju vlastite modne formule.
Ovaj pristup je inovativan i osoban te nas udaljava od glamura velikih brendova i stvara scenu sa stvarnim, nosivim kombinacijama.
Nove kreacije brendovi na ovoj platformi predstavljaju kroz nove digitalne sadržaje, suradnje s Influencerima te se oslanjaju na razne izazove i viralnost poruke.
Odaberi temu koju želiš pratiti
Primaj sve nove vijesti o temi i budi u tijeku