evo malo da pomognem policiji kao automehaničar s iskustvom, punto se zapalio zbog neispravnih instalacija ili kratkog spoja na pumpi goriva do čega dolazi do samozapaljenja istog, tada usred otvorenog plamena dolazi do zapaljenja kočionog sustava ili pakni zadnjih kotača radi čega kočnice popušataju i automobil udara u garažna vrata .
gg
greta guslar
02.9.2014.
Odustani
Pošto sam ja potpuni laik, daj mi reci zašto se automobili zapale na parkiralištima.... nedavno kod nas izgorjela dva peugeota... isti tip, ali u razmaku od jed
no 14 dana. Nikog nije bilo u njima, srećom, a vlasnici se pojavili kad su vatrogasci napravili svoje. U kojem sve slučaju može doći do zapaljenja?
Prikaži još ↓
dipsy2010
02.9.2014.
Odustani
Ma ja sam još veći laik, ali ipak mislim da je ovo Uno, a ne Punto
gg
greta guslar
02.9.2014.
Odustani
dečki... to je nebitno u cijeloj stvari... kad su neki dan tražili auto u Savi isto je pisalo uno, punto... svaki put drugo, ali najvažnija je činjenica da se j
e nešto desilo. Naravno da je ovo uno, ali za zapaliti je svejedno... gore svi po redu!!!
Prikaži još ↓
ra
random55
02.9.2014.
Odustani
@greta: akumulatori od auta mogu dati poprilično veliku struju, ako negdje dođe do kratkog spoja a ne postoji neki osigurač na putu od akumulatora do mjesta kra
tkog spoja koji bi pregorio, iz akumulatora protječe velika struja, dolazi do pregrijavanja i zapaljenja žice koja ne može izdržati toliku struju. primjera radi, ja sam nedavno slučajno napravio kratki spoj na bateriji od motora (koja je puno slabija od ove u autu) sa unimerom dok sam htio izmjeriti napon. one žice tamo mogu izdržati 10-15 A, ali kad sam kratkospojio tu bateriju, jedna od žica mi je doslovno planula! evo jedan od primjera: https://www.youtube.com/watch?v=PqyUtQv1WoQ (i rekao bi da je ova baterija poprilično prazna). struje u autu ima i dok je ugašen i parkiran. uglavnom svaka stvar u autu ima neki osigurač ali ako dođe do kratkog spoja prije osigurača, e onda je požar neizbježan. druga stvar su sam-svoj-majstor biseri koji idu ugrađivati primjerice muziku a pojma nemaju o tome. vidio sam kod jednog dečka da je ugradio subwoofer sa pojačalom u gepek sa tankim žicama, bez osigurača, direktno na akumulator i provukao žice kroz vrata, tamo di se zatvaraju! e sada tri su moguće situacije: vrata mu presjeku žicu, plus žica dotakne šasiju od auta i eto kratkog spoja. nema osigurača, velika struja protekne i užari se duž cijele žice, negdje će nešto planuti. 2. pretanka žica, pojačalo vuče veliku struju, opet se pregrije i užari i evo sr*nja... 3. dođe negdje drugdje do kratkog spoja (recimo pojačalo probije), nema osigurača i opet isti efekt. isto to vrijedi i za povezivanje autoradija, posebice kod ovih starijih auta koji nemaju instalaciju za radio pa ti sam-svoj-majstori kemijaju po svoje.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .