Kratko i jasno: ako je za policiju ovo značilo QGO (zabrana leta), osim IFR (instrumentalan let) za kojeg pak ni oni nisu imali dozvolu; ako tvrtka također nije imala ovlasti za IFR, po kom osnovu je tvrtka dobila SVFR (mora ostati izvan oblaka), ako su uvjeti bili 8/8 pokrivenosti oblacima/maglom? Ovdje će nastradati onaj koji mu je odobrio let prema SVFR.
EmilCandor
31.1.2020.
Odustani
Dodatno, jedan propust se provlači kroz sve članke o ovom slučaju. Kontrola leta naime nije imala nikakvog razlog tražiti od pilota povećanje brzine. Vjerojatno
je krivo interpretiran dio naloga koji se trebao odnositi na brzo postizanje sigurne visine. Ako je i pilot to razumio u tom kontekstu, to bi bio ključni razlog katastrofe. U to ni sam ne vjerujem.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .