Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

ak47
Volio bih znati koji bi to privatnik uložio svoj kapital u autoceste i pristao da mu drugi određuje cijenu cestarine? Bilo bi lijepo čuti od ministra kakvu će ekonomsku korist imati budući vlasnik kada je dosadašnji vlasnik, odnosno država, nema ili misle naći nekog toliko ludog tko bi poslovao s gubitkom? Zašto ministar prešućuje da će autocesta za nekoliko godina postati djelom Europskog koridora i da planovi za njezino proširenje već postoje, pošto će trenutne četiri trake biti premale s obzirom na broj vozila koji se planira? Da li je zbog budućeg proširivanja autoceste, pored IKEAe napravljeno 20 prometnih traka ili projektanti nisu znali projektirati manje čvorište, saznacemo čim naš po poštenju poznati ministar pokloni nekom (za sitnu pinku) NAŠU autocestu.
KA
Takve stvari javnost mora saznat! Autoceste bi i u najlošijim uvjetima trebale donositi zaradu. Sve ostale zemlje lude, a mi jedini pametni prodajemo svoje ?!?
ak47
Javnost će saznati vrijednost autoceste za nekoliko godina kada i službeno postane dijelom Jonsko - Jadranskog koridora. Potom će USKOK malo zagrebati po površi Prikaži još ↓
KA
Razumijem, za ovo nisam znao, ne pratim detalje ... svakako je strašna pomisao da ostale zemlje ubiru novce i zarađuju, a mi ne ... Takve stvari treba obznaniti Prikaži još ↓
patagonija1
ja mislim da mi na cestama nismo mogli zarađivati jer : 1./ ima previse uhljeba sa platama koje sa cestarinom nemozes podmiriti 2./ jer su nam ceste bile pres Prikaži još ↓
KA
Ako je "Klamet" kriv, neka mu sude! Sve koji su iskoristili Hrvatsku za svoj račun treba osuditi, jer zbog takvih smo u "banani", još ako se može ući u trag nov Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .