Volio bih znati koji bi to privatnik uložio svoj kapital u autoceste i pristao da mu drugi određuje cijenu cestarine? Bilo bi lijepo čuti od ministra kakvu će ekonomsku korist imati budući vlasnik kada je dosadašnji vlasnik, odnosno država, nema ili misle naći nekog toliko ludog tko bi poslovao s gubitkom? Zašto ministar prešućuje da će autocesta za nekoliko godina postati djelom Europskog koridora i da planovi za njezino proširenje već postoje, pošto će trenutne četiri trake biti premale s obzirom na broj vozila koji se planira? Da li je zbog budućeg proširivanja autoceste, pored IKEAe napravljeno 20 prometnih traka ili projektanti nisu znali projektirati manje čvorište, saznacemo čim naš po poštenju poznati ministar pokloni nekom (za sitnu pinku) NAŠU autocestu.
KA
KALIMERO
19.6.2015.
Odustani
Takve stvari javnost mora saznat! Autoceste bi i u najlošijim uvjetima trebale donositi zaradu. Sve ostale zemlje lude, a mi jedini pametni prodajemo svoje ?!?
ak47
19.6.2015.
Odustani
Javnost će saznati vrijednost autoceste za nekoliko godina kada i službeno postane dijelom Jonsko - Jadranskog koridora. Potom će USKOK malo zagrebati po površi
ni taj slučaj, dici optužnicu koja će pasti na sudu a mi ćemo se čuditi zašto nema novca za 17 000 gladne djece u Hrvatskoj? On će prodati autoceste a nama će ostati kredit koji ćemo morati vratiti.
Prikaži još ↓
KA
KALIMERO
19.6.2015.
Odustani
Razumijem, za ovo nisam znao, ne pratim detalje ... svakako je strašna pomisao da ostale zemlje ubiru novce i zarađuju, a mi ne ... Takve stvari treba obznaniti
javnosti prije nego što bude kasno. Ne razumijem koliki i čiji interes može biti nanositi toliku štetu Hrvatskoj, ovo je prestrašno! Pa to je najčistiji izvor prihoda, samo upravu dovest u red. Strogom kontrolom bi se riješili problemi ... kukolj izbacit!
Prikaži još ↓
patagonija1
19.6.2015.
Odustani
ja mislim da mi na cestama nismo mogli zarađivati jer :
1./ ima previse uhljeba sa platama koje sa cestarinom nemozes podmiriti
2./ jer su nam ceste bile pres
kupe kod gradnje ..
(vise ce znati g. Kalmeta&company)
Prikaži još ↓
KA
KALIMERO
19.6.2015.
Odustani
Ako je "Klamet" kriv, neka mu sude! Sve koji su iskoristili Hrvatsku za svoj račun treba osuditi, jer zbog takvih smo u "banani", još ako se može ući u trag nov
cu, pa vratit u blagajnu i podmirit račune za autoceste, bilo bi odlično. Mene je strah ovih da na kraju mandata nas uvale u bananu do kraja. Ništa im ne vjerujem, jer iza njih se krije Udbašija odgovorna za današnje stanje. A to su cifre daleko veće od "Klame"! Jer ako namjerno smanjiš vrijednost poduzeća sa milijardi na milijune, također si nanjeo štetu i to veliku, mada tog novca nema, ali šteta ogromna ... primjer Croatia O.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .