najveća greška....autoceste moraju u koncesiju stranom vlasniku koji će preko 2500 uhljeba u hrvatskim autocestama odmah poslati na burzu!!!!!
drmm
15.5.2015.
Odustani
...ako...ne boj se,zaštitit će oni njih,preko leđa poreznih obveznika...!!!
al
allesto
15.5.2015.
Odustani
nikluk20..strancima dati koncesiju pa onda od njih skupljati mrvice...pišeš malo jače gluposti..po toj logici mogao si sam sebi zaželjti otkaz i tako spašavati
proračun..
Prikaži još ↓
De
DenisVrankic
15.5.2015.
Odustani
Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 6 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 0 tež
ih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
16.5.2015.
Odustani
skupljati mrvice? tebi je 20 milijardi kuna mrvica? tebi je 45 milijardi kredita bolja opcija?.....tebi je 2500 uhljeba na državnom proračunu super?......koliko
je prljavih javnih nabava odrađeno upravo preko tih autocesta? koliko je zemlje oduzeto ljudima a da im nije niti kuna plaćena?....ti to zovveš pravednom državom?....
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
16.5.2015.
Odustani
Oglašavaju se oni kojima "gori pod petama"
al
allesto
16.5.2015.
Odustani
slabo se razumiješ u ekonomiju očigledno, a takvi su ciljana skupina za one koji žele sve rasprodati za siću...kapital u EU nikada nije bio jeftiniji i povoljni
ji gdje se upravo traže ovakve mogućnosti za preuzimanje i eksploataciju..po tvojoj logici bolje je da takav jeftini kapital posudi neki stranac i preuzme najvažniju infrastrukturu u zemlji, nego da to isto napravi država i zadrži vlasništvo i prihode za sebe kao što je npr. u Njemačkoj.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
16.5.2015.
Odustani
nemaš ti pojma šta je ekonomija....a sve su ti prodali pod izlikom hrvatskih interesa....šta znači prijevremeno otplatiti 20 godišnji kredit?....to znači ne pla
titi kamate na isti što znači da cijena otplate kredita neće biti 45 milijardi kuna u 20 godina nego 20 milijardi kuna po uplati koncesijskih sredstava....šta znači koncesija....to znači da nekome daješ pravo na upravljanje i zaradu na 30 godina u ovom slučaju.....reci mi kad si tako pametan, koliki profit su autoceste napravile od 2005-e kada je autocesta završena? govorimo o A1 zagreb split....koliko je zaradila autocesta zagreb lipovac od 1995 kada je oslobođena i 1997 kada je stavljena u punu funkciju?...jedina autocesta koja je zarađivala je autocesta zagreb rijeka a koja je svoj profit akumulirani potrošila na izgradnju punog profila....znaš li kada je on otvoren?.....uglavnomte tri autoceste su predmet koncesije a u ovih deset godina nisu uspjele profitirati da bi mogle redovito otplaćivati kreditne partije koje su stizale na naplatu....što znači da su se sufinancirale iz proračuna i crpile sredstva kojih realno nije bilo a za koje se je šuker , linić i sada lalovac išli konstantno zaduživati u inozemstvo....koje je rješenje te situacije pametni ekonomistu? 45 milijardi i 20 godina gomilanja dugova ili 20 milijardi zarade, otplata kredita, koncesija na autoceste od koje država STALNO DOBIVA PDV (dodatan prihod) i rješavanje drugih problema? autoceste će nakon 30 godina i dalje biti u hrvatskoj jer koliko sam svjestan nije baš da će tunel sveti rok preseliti negdje drugdje a nisam ni siguran da će cestarinu duplo dignuti da bi zarađivali ekstra profite jer se onda nitko njima nebi vozio.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
16.5.2015.
Odustani
...zarada koncesionara je u otkazu 2500 uhljeba koji se rukama nogama i noktima bore da ostanu tamo i ništa ne rade a dobivaju značajna primanja....da ne govori
m o kupovini mjesta na naplatnim kućicama gdje si mjesečno valjda 5 puta zarade plaću.....
a kad govoriš o najvažnijoj infrastrukturi u zemlji sjeti se da je prije ovoga bila zemlja po kojoj se vozilo samo zagreb karlovac i dio prema lipovcu i sve je savršeno funkcioniralo....dok se škvadra iz HDZ-a niej sjetila kako bi mogli graditi najskuplje autoceste u svijetu a kvalitete slabije nego šta su recimo u njemačkoj na koju se toliko pozivaš.....
Prikaži još ↓
al
allesto
16.5.2015.
Odustani
Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 0 tež
ih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .