Većinu zala, naivno i željni demokracije i raznih drugih čudesa, uvezli smo iz Amerike. Sredinom prošlog stoljeća izvršena je "kulturološka" invazija kroz filmove,stripove, glazbu i naravno prve narkomanske ovisnike koji su udarili temelj svemu što danas imamo u naravno,negativnom kontekstu čije se posljedice mogu nazirati ali su još uvijek u cijelosti nesagledive. Nasilje, oružane pljačke,izvrtanja osnovnih teza o pravdi i pravu, lažljivi odvjetnici koji oslobađaju zle a optužuju nevine za nas su prije samo dvadesetak godina bile sekvence filmskih scenarija a danas gorka zbilja. I kada čovjek pomisli da su sva sranja iscrpljena i potrošena pojavi se ovakva spodoba koja bi kotač povijesti i dosegnutu razinu prava i civilizacijskih dosega vratila na početak...i mi to odmah prihvatimo,stidljivo to prvo propratimo medijima, pa male skupine vječitih nezadovoljnika pokušaju primijeniti princip "terora manjine nad većinom", nakon čega će ih u svemu podržati dio klera i konzervativnih političara i biti ćemo drugi, uz Poljake, koji krupnim koracima trče u XVIII stoljeće. AMERI GO HOME!
Dk
Deaktivirani korisnik
07.10.2016.
Odustani
Napokon netkonsa slicnim stavom. Al druze moj ovi danas su tolimo zatucani tim amerima da je to bolesno. Instant sreca. Uzas.
No
Nomenestomen30
07.10.2016.
Odustani
slažem se sa dijelom o amerikanizaciji - ali tu si rekao jednu kontradiktornost:dobre stvari i moralne danas se prikazuju kao zatucane..otkad se ubojstvo djete
ta smatra dosegom civilizacije??? upravo abortusi i ostale moralne nakaradnosti su plod amerike.
Prikaži još ↓
Deaktivirani korisnik
07.10.2016.
Odustani
Da i Šoroš sa svojim novcem pravi sranja po cijelom svijetu,pa i kod nas imamo njegovih plaćenika.Tu se ne bunite.
homo homini lupus est
07.10.2016.
Odustani
"vid"...da bi se to smatralo ubojstvom, pravno, etički, filozofski i znanstveno bi trebalo utvrditi kada život započinje...da li je to začećem ili rođenjem? Oso
bno, ne znam odgovor na to pitanje ali posve sigurno znam da sexualnost u ljudi nije ugrađena u naš kod samo zbog nastavka vrste i da žena koja nevoljno postala gravidna ima pravo odlučiti sama ili sa svojim partnerom ako ga ima da li želi roditi ili ne...to se zove planiranje obitelji.
Prikaži još ↓
No
Nomenestomen30
07.10.2016.
Odustani
znanstveno i jest utvrđeno da život apsolutno započinje začećem-čudi me da većina ljudi živi na Marsu pa uvijek to isto pitanje pita a odgovor se zna...uostalom
ajmo zdravom logikom - da život nije nastao začećem zašto bi ga uopće trebalo abortirati ako nije živo? s druge strane planiranje obitelji se radi tako da se živi odgvorno u svojoj sexualnosti svjestan opet činjenice da rode ne donose djecu već sex; ako se sexaš bez zaštite da očigledno postoji šansa da ćeš dobiti dijete.plod vlastite nebrige ne može dakle platiti nevino stvorenje nego se treba nositi sa vlastitom neodgovornošću i posljedicama.problemi se ne riješavaju nasilnim čupanjem djeteta nego tako da počneš razmišljat svojom glavom a ne nečim drugim
Prikaži još ↓
homo homini lupus est
07.10.2016.
Odustani
da ne duljimo...abortuse ili kiretažu, može se zakon zabraniti i kažnjavati žrtvu ali se neće spriječiti njihovo događanje, kao što nikada neće biti iskorijenje
na prostitucija,narkomanija,korupcija,ovisnost o kockanju i sl....samo ćemo žrtvu (žene) predati u ruke "mesara" i raznih babica koji će obavljati prljavi posao u najgorim mogučim uvjetima i ilegali i imati ćemo još jednu sivu zonu "gospodarstva". Dakle, mišljenja sam da sve što ne možeš spriječiti treba i legalizirati.
Prikaži još ↓
druga violina
07.10.2016.
Odustani
Možda Vid većina ljudi živi na Marsu, ali čini se da ti živiš u Zemlji čudesa...planiranje...odgovornost...razmišljanje svjom glavom...nošenje sa posljedicama..
.da, baš ti pojmovi krase većinu žitelja naše civilizacije...možda u tvojoj Zemlji čudesa ;-)
Prikaži još ↓
No
Nomenestomen30
07.10.2016.
Odustani
slažem se sa dijelom da će takvih stvari uvijek biti - jesu li te stvari u redu zato jer ih ima? ne...pedofila će uvijek biti - treba li legalizirati onda ped
ofiliju? ali doći će i do toga u ovim nakaradnim vremenima...pa ćemo mi koji kažemo hej nije u redu djecu sex.zlostavljat biti prognani kao neki nazadnjaci i sablast...a prava sablast je upravo oduzet djetetu život pod okriljem nečijeg prava i nazvat to vlastitim izborom...
Prikaži još ↓
No
Nomenestomen30
07.10.2016.
Odustani
druga violina - iako se vrednotama manipulira mora postojati jasan stav o tome što jest vrednota...a odgvornost i razmišljanje svojom glavom, educiranost,briga
za svaki život pa i za onaj nerođeni, svakako su vrednote...druga stvar je što to polako zaboravljamo
Prikaži još ↓
druga violina
07.10.2016.
Odustani
Nadam se da pod tu vrednotu ne računaš, npr. silovanja ;-)
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .