"Nos" zrakoplova namjerno poprilicno mekan !?!?!?!? 500ak cm kvadratnih ( 500 CM KVADRATNIH !!!!!) povrsine samog vrha ("nosa") aviona", pod nagibom od 30ak stupnjeva , tj. pri koeficientu otpora zraka od oko 0,11 - 0,12cw, (na ovom tipu zrakoplova) pri brzini od 700 Km/h, na visini od 8000 m.... trpi pritisak od oko 400 -500 kg !!!!!! Stvarno moze biti "mekan" da izdriz toliko opterecenje na povrsini od pedalj x pedalj ...
fc
fcjan
08.5.2015.
Odustani
jedno je konstantno opterećenje a drugo je udarno opterećenje, sad si ti lijepo izračunaj koliko opterećenje napravi ptica npr roda od 5 kila koja može letjeti
na 10km.. s obzirom da nije navedena visina na kojoj je letio kada se to dogodilo pretpostavljam da je to bio slučaj
Prikaži još ↓
fc
fcjan
08.5.2015.
Odustani
ispravak navoda, ne roda nego ždral
giustizia
08.5.2015.
Odustani
Navedena je visina, jer pise da je slijetao. Nisam komentirala da to nije mogla napraviti ptica (ali sigurno nije bila "roda"), nego navod da je "nos" aviona na
pravljen mekan. Inace, sto se tice konstantnog i trenutnog opterecenja - upravo je jednako. Opterecenje od npr. 100 kg na cm2 je uvijek isto. E sad, sto za to opterecenje ako ga radi zrak trebaju odredjeni uvjeti a ako ga radi ptica (koncentriranija i veca masa) trebaju drugi , itd, itd .... Jako puno parametara treba uzeti u obzir. Znam sto hoces reci , da udarac ptice koja ima npr 2 kg sa koncentriranom povrsinom i eventualno frontalnim udarcem (znaci direktno, ne sa strane...), je kao udarac cekica npr .... I slazem se s tobom. Znaci, mogla je biti i obicna ptica koja je napravila ovu stetu, makar mislim da je sam nos aviona vec bio strukturalno oslabljen (staroscu, uporabom, eventualno nekim prijasnjim ostecenjem, itd...)
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .