24sata posebno je ponosan na prijeđenih milijardu pregleda u video sadržajima, kao i na najveći prosječni broj dnevnih korisnika
Više od milijardu pregleda videa na društvenim mrežama
Baš svakog dana rujna portale digitalne mreže 24sata dnevno je posjetilo prosječno 803.262 korisnika. Od početka 2020. godine, kada je ova metrika uvedena u sustavu Gemius, 24sata drži vodeću poziciju što svakako dokazuje lojalnost publike. I dok 24sata dominira s više od 800 tisuća dnevnih korisnika, prvi pratitelj dnevno ima 127.596 korisnika manje. Kao jedan od najpouzdanijih sustava za mjerenje posjećenosti web stranica, Gemius Audience pruža relevantne podatke i analizu internetskih medija i oglašivača u većem dijelu Europe, a podaci o posjećenosti hrvatskih web-stranica su usporedivi i javno dostupni.
Najviše vremena provodi se na 24sata
Paralelno s najvećim prosječnim brojem dnevnih korisnika, 24sata od početka godine dominira i u vremenu provedenom uz sadržaj portala koje je značajan pokazatelj kvalitete. Ukupno vrijeme provedeno uz sadržaje na digitalnoj mreži 24sata broji se u nevjerojatnih 481 godinu i 363 dana tijekom rujna, a razlika u odnosu na prvog pratitelja iznosi više od 310 godina.
Više od milijarde pregleda videa na društvenim mrežama
Iz godine u godinu, gledanost video sadržaja na 24sata ruši rekorde zahvaljujući kvalitetnom sadržaju, originalnim formatima i vrhunskoj produkciji, a isti trend nastavio se u i 2020. godini. Od siječnja do kraja rujna video sadržaj na Facebooku, YouTubeu i Instagramu 24sata mreže skupio je čak milijardu pregleda (izvor: Tubular Labs, 1.-9.2020.). Za usporedbu, magična brojka od milijardu pregleda prošle godine dosegnuta je u prosincu, no sada brojimo rast veći od 230 milijuna pregleda!
U godini na izmaku pokretali smo brojne inicijative za boljitak društva i pružali svojim čitateljima najtočnije i najrelevantnije informacije u najkraćem mogućem roku. Hvala vam što nam vjerujete i provodite svoje vrijeme uz naše sadržaje.