Vremena se mijenjaju pa je tako i nekad iznimno popularni LOL gotovo iščezao iz online komunikacije, a da bi rekli da nam je nešto smiješno koristimo haha
Više nitko ne koristi LOL, na Facebooku se smijemo uz haha
Kako bi rekli da nam je nešto posebno smiješno, na internetu smo godinama koristili LOL (laugh out loud), akronim koji se prevodi kao glasno se smijem. No, kako se online komunikacija široko razgranala, danas nam je dostupan ogroman broj alata da bi izrazili razne razine veselja. Zahvaljujući gomili podataka o emojijima, GIF-ovima, raznim kraticama, znatiželjni inženjeri u Facebooku odlučili su analizirati kako se smijemo i zaključili da slavni LOL gotovo nitko više ne koristi.
Zamijenili su ga 'haha' koji se nalazi u 51,4 posto postova te emojiji u njih 33 posto. Varijanta vodećeg haha je i 'hehe', koji je na 13 posto, a LOL je završio na samo 1,9 posto.
Razlike u smijanju vide se i među spolovima. Tako žene i mlađi češće koriste emotikone dok će muškarci smijeh izraziti koristeći haha i hehe.
Studiju su obavili nakon članka u The New Yorkeru u kojem su se analizirali svi načini na koje se smijemo u digitalnom svijetu. Koristili su podatke iz svibnja, a na njima se vidi i kako se različiti dijelovi SAD-a smiju na različite načine.