Ograničenje na snagu do 80 kW je teška gluparija kad znamo da najveći broj proizvođača definira snage motora prema poreznim razredima i da najveći broij automobila niže i niže srednje klase, a koji su i najčešći na našim cestama, ima snage od 80-85 kW. I što sada? Imam auto od 83 kW i ne mogu si priuštiti još jedan. I sada bih trebao reći svome djetetu koje je položilo vozački da ne smije voziti i da mu taj vozački ništa ne vrijedi? Ako se već postavlja granica, ona mora biti viša. Ali nije problem u snagama automobila već u tome da se kod nas ne provode zakoni, da naša policija ne vrši kontrole. Kod nas se obočno zahebava ljude koji prekorače brzinu za 10-20 km/h kada idu na posao ili s posla umjesto da se rade redovite kontrole na mjestima za koje se pouzdano zna da su poligoni za iživljavanje. A i kazne nisu definirane prema imovinskom stanju prekršitelja. Dok je nekome 2.000 Kn smijurija, drugome je to dovoljna kazna da njemu i obitelji uništi život. Nadalje, kazne za bezazlenije prekršaje trebaju biti manje, a za one ozbiljnije trebaju biti drakonske, a što uključuje trajno oduzimanje automobila kojim je počinjen prekršaj te trajno oduzimanje vozačke dozvole, a za recidiviste i zatvorske kazne.
An
AndSanMia
25.8.2018.
Odustani
Evo ti jedan lijepi +
Te
TechExpert
25.8.2018.
Odustani
pa sto ako si prekoracio za 10-20? Zakon mora vrijediti ili za svakoga ili ni za koga! Ne moze se prema nekima ovako, a drugima onako. Vozi 10 na sat manje od d
opustenog, pa neces imati tih problema. Kamera za automatsku naplatu kazni ili prometni policajac nije zaduzen za pregled tvog financijskog stanja ili slusanja i jadanja o tvom zivotu. Smanji ti gas bajo moj i ja ti garantiram da te nitko nikad zaustaviti nece. Jos se nije rodio taj kojeg je policija zaustavila i kaznila, a da nista nije bio kriv. i 10-20 km/h radi razliku izmedju zivota i smrti. Samo si pogledaj na youtube-u razliku izmedju auta koji udari sa 80 ili sa 100. Rijetki su auti u kojima ces sa frontalnim sudarom od 100km/h izvuci zivu glavu.
Prikaži još ↓
as
asphyxia
25.8.2018.
Odustani
Dopuštenje vožnje automobila mladom vozaču, snage motora do 80 kw ne uključuje 80 kw, već 79 kw.... Ja bih to uveo i za strance.. Jer u drugim zemljama vlada za
kon koji nije isti kao i naš, i moraš se pridržavati zakona tamo gdje se i nalaziš. Ima dosta balavaca sa stranim tablicama koji divljaju ko manijaci.. I ne bih dao malom vozaču do 25 godine da vozi automobil sa položenom B kategorijom vozilo snage veće od 75 kw, i to je previše....
Prikaži još ↓
tu
tutek
25.8.2018.
Odustani
TechExpert, po komentarima si sve samo ne expert.
mi
mican
25.8.2018.
Odustani
TechExpert, ja vozim 33 godine i nikada, ama baš nikada nisam platio kaznu za prometni prekršaj (osim samo jednom 100 Kn za parkiranje, zajedno sa ostalih 10 au
ta koji su bili parkirani na istom mjestu). U uređenoj državi se točno zna kakvo je čije financijsko stanje, u lipu ili cent. I nije nikakav problem doći do tog podatka. Kazna nije tu da puni proračun već da ima učinak. I slažem se s tobom da na sve ljude ista kazna mora imati jednak učinak. A ne da netko ne osjeti kaznu, a drugoga ta ista kazna dotuče. U uređenim i uspješnim državama prometne kazne se određuju prema visini prihoda prekršitelja.
Prikaži još ↓
Te
TechExpert
26.8.2018.
Odustani
Ajde da ti ja nesto kazem o kaznama. Imam 26 godina i zadnji put sam platio kaznu sa 20 godina kad me policija uhvatila da vozim 90 km/h gdje je ogranicenje bil
o 80 km/h i to je bilo na Slavonskoj koliko se sjecam. Kazna je bila 600kn, roditelji mi nisu dali za kaznu iako im to nije bio problem platiti nego sam ja dao zadnju svoju kunu i nikad mi vise nije palo na pamet dici gas iznad 70 na Slavonskoj! Od tog dana ja se nisam nasao u situaciji da divljam. Tako bi meni svatko u Hrvatskoj neovisno o imovnskom stanju i koliko tko ima. Ta kazna ne sluzi punjenju proracuna nego sluzi da te udari gdje najvise boli, a to je po dzepu! I to je jedini jezik koji balkanci razumiju, dzabe upozorenja, dzape statistike, dzabe razno razne reklame i crne kronike, samo po dzepu nas narod razumije i to je ziva istina. Kako svi nasi balkanjerosi cim predju austrijsku, slovensku ili svicarsku granicu znaju odmah da treba smanjti brzinu, staviti pojas, i upaliti svjetla? Znaju jako dobro zato sto svabo marise po dzepu i ne pita jel imas ti mili moj ili nemas, i kako za cudo svi kad predju tu granicu znaju kako se ponasati? Cim dodju u Hrvatsku, raspasoj.
Prikaži još ↓
Te
TechExpert
26.8.2018.
Odustani
Ponata price je da bi svi trebali osjetit kaznu, i to osjetno. Ja sam tad isto bio u situaciji da nemam i da mi roditelji ne zele dati. Da je ta kazna bila 100
kn u skladu sa mojim primanjima, mozda mi ne bi bio problem tu i tamo dati si oduska. Ovako sam jako dobro zapamtio tih 600kn.
Prikaži još ↓
pr
prokurator
26.8.2018.
Odustani
mican - imaš ti pravo, daj malome auto od 83kw i još 100 eura da se dečko provede. ako prvi put prođe sve u redu, daj mu opet. javi nam rezultate.
Ku
Kukurik
26.8.2018.
Odustani
Slazem se, osobno ne mogu vjerovati da policija ima JEDINU SVRHU ( u 21. stoljeću) uloviti nekoga tko vozi 5 iznad ograničenja a to se posebno odnosi na mjesta
gdje znakovi za ograničenja i stoje samo da bi skupljali kazne.
Prikaži još ↓
tocilo
26.8.2018.
Odustani
Ovi šta zazivaju ograničenje po kilovatima pogotovo ispod 80kw,nemaju veze s mozgom.
Današnja auta osim onih najniže klase imaju sva preko 80kw.
Tko će dati da
nas prosječnoj obitelji novca za dva auta osim ako nisu kramp?
Bez problema se može stisnut gas i juriti 130km i u starom stojadinu koji ima 55 konja.
Uostalom trebalo bi im se po tomu zabraniti i upravljanje teretnim vozilima
Tu su i ustavni problemi jer se određenoj skupini društva umanjuju prava.
Sve u svemu totalna glupost.
Problem je u nečem drugom a ne kilovatima vozila.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .