Veliki leksikon turbofolka od A do Ž: Glazba koja je pobijedila Jugoslaviju, otporna je i na nas
Glazba koja je pobijedila Jugoslaviju, otporna je i na njezine nasljednice, a kulturnorasistički pristup se, od prigode do prigode, pokazuje jalovim
Iako postoji više od 30 godina, takozvani turbofolk se u hrvatskom medijskom i društvenom mainstreamu još percipira kao marginalna supkulturna pojava vrijedna prezira. Dok se o najvitalnijem i najžilavijem glazbenom žanru - i svim njegovim podžanrovima - piše i govori bez imalo poznavanja te itekako ozbiljne industrije, koncerti su rasprodani, profiti enormni, publike ne nedostaje, a kriza autorstva ne postoji. Glazba koja je pobijedila Jugoslaviju, otporna je i na njezine nasljednice, a kulturnorasistički pristup se, od prigode do prigode, pokazuje jalovim. Za pripremu posljednjeg koktela neznanja i zazora zaslužan je pulski gradonačelnik Filip Zoričić, koji je zabranio koncert Duška Kuliša, Ane Bekute, Dragana Kojića i Zorane Mićanović, čime je sebi napravio pravni problem, a istomišljenicima omogućio da još jednom pokažu koliko zapravo pojma nemaju.