Moka je uz vanjske promjene dobila i potpuno novi interijer te niz drugih promjena kojima će se bolje nositi s rivalima, ali i novo ime - Mokka X, a isprobali smo je u Baranji
Velik korak za Opel Mokku i puno više od običnog redizajna
Pri redizajnu automobili u principu dobiju nova prednja i stražnja svjetla, masku i odbojnik te poneki kozmetički detalj u unutrašnjosti.
Mokka je pored svega toga dobila i potpuno novu unutrašnjost koja je uglavnom preuzeta iz Astre, mnogo, osjetno bolju aerodinamiku, zvučnu izolaciju, novi motor, multimedijski sustav i prednja LED Matrix svjetla. Osim toga, Mokka je dobila i novo ime, od sada se zove Mokka X 4, a slovo X dodavat će se i imenima svih budućih Opelovih SUV-ova i crossovera.
Ovako opsežne promjene poduzete su kako bi se Mokka X uspješno nosila sa sve brojnijom i mlađom konkurencijom te nastavila velik tržišni uspjeh. U svijetu je do sada prodano više od 600.000 primjeraka ovog modela, a i kod nas je jedan od najprodavanijih u segmentu.
U ponudi su četiri motora. Osnovni benzinski ima 115 konja, snažniji 140 KS, a novi turbo benzinac obujma 1,4 litara 152 KS te dolazi samo u kombinaciji s automatskim mjenjačem i pogonom na sve kotače. Temelj prodaje će i dalje naravno činiti 1,6-litreni dizeli snage 110 i 136 kakve smo vozili na hrvatskoj prezentaciji Mokke X u Baranji. Uglađeni i mirni dizeli vrlo se ugodno voze, a komforu pridonosi i bolja zvučna izolacija.
Osnovni model s najslabijim benzinskim motorom i solidnom opremom stoji 139.853 kuna po čemu je Mokka X osjetno jeftinija od kompaktnih konkurenata, no i skuplja od malih crossovera. Mnogo pametniji odabir od osnovnog modela je ipak bolje opremljeni Enjoy s dizelskim motorom koji stoji od 161.361 kn.