čim sam vidio te strašne armirane bandere rekao sam da će se one naubijati ljudi puno , uz cestu trebaju biti slabi željezno plastificirani rešetkasti nosači koji se lako gužvaju kod udara vozila u njih
Aron3
03.8.2021.
Odustani
najbolje od spužve
Krešo_1_1
03.8.2021.
Odustani
bolje bi bilo sve stupove i drveče obložit sa slamom i po zavojima tribine postavit
ĐorđePatković
03.8.2021.
Odustani
po vama bi i auti trebali kao nekad biti na jakim šasijama od profila koji su ljudima bušili stomake kod sudara , razmislite ipak da su i ti stupci uz cestu uče
snici u prometu te dabi trebali biti prilagođeni sigurnosnim mjerilima kod nesrećnih slučajeva
Prikaži još ↓
Aron3
03.8.2021.
Odustani
@ĐorđePatković, Najčešći uzrok nesreća je subjektivni faktor, pa shodno tome prvo treba poraditi na (neodgovornim) vozačima, a kad
to riješimo neće nam trebati stupovi od spužve ili omotani slamom...
Prikaži još ↓
fr
franjoclio
03.8.2021.
Odustani
uvijek bilo, biti će, a nije sve niti na ljudima, daj im standard pa traži kulturu,
ĐorđePatković
03.8.2021.
Odustani
aron3 - jedno je uzrok nesreće a drugo je da se njene posljedice svedu na najmanju moguću mjeru pogotovo ljudske ozljede i životi, zato su auti mekani sa pojase
vima , balonima itd e po tim standardima trebaju biti i ti stupovi
Prikaži još ↓
Aron3
03.8.2021.
Odustani
Ne može se odvojeno promatrati uzrok nesreće i posljedice. To je strogo povezano.
ĐorđePatković
04.8.2021.
Odustani
aron3 jeste povezano ali deseta je stvar smanjenje štetnih posljedica, poznato je da su prednji motori npr ubijali ljude kod teških sudara sve dok nisu modifici
rali nosače motora da se oni nekako lakše odlome i podvuku ispod ljudi
Prikaži još ↓
fr
franjoclio
04.8.2021.
Odustani
Đ, Patkovič: to je imao samo Reno prije a sad? motor je pao i podigao karoseriju, danas ne, ćak se počeli raditi auti koji nisu ni aerodinamični, već ravni, a p
rije, otpor zraka ,manja potrošnja, što je zanemarivo, osim na ogromne kilometre koje niti jedan auto ne prođe, da netko mari za pogibiju, bile bi ceste odvojene u jednom smjeru, jedna od druge 50 m dalje, bez drveća, bandera, mostova, i sl:
Prikaži još ↓
ĐorđePatković
04.8.2021.
Odustani
franjoclio šta su onda kraš testovi, zračni jastuci i pokusi sudara sa onim lutkama? svaki prozvođač nastoji da se ozljede i pogibije minimaliziraju i da tako s
tekne tržišnu prednost, o tome govori i zaštita na radu - ne treba samo reći on je pijan i brzo je vozio! to je nečije dijete i svakome se greška može dogoditi a na inžinjerima je da svedu štetne posljedice takvih događaja na minimum a u tom pravcu bi bili i lakši rešetkasti nosači rasvjete pogotovo danas kada je led rasvjeta izuzetno lagana
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .