Obavijesti

Vatreno ljeto u Termama Tuhelj i Termama Olimia

Vatreno ljeto u Termama Tuhelj i Termama Olimia
4

Sanja Doležal i Gordan Kožulj novi su ambasadori Terma Tuhelj koje grade campping resort sa 150 parcela, a započele su i suradnju s velikim wellness majstorom Peđom Filipovićem

Terme Tuhelj i Terme Olimia uvele su i nekoliko novih wellness tretmana, pri čemu bitnu prekretnicu čini vitalna hrana -  novi koncept zdrave prehrane, označen od sada simbolom jabuke u ugostiteljskim objektima

Terme Olimia proširile poslovanje na rusko tržište - otvaranje Predstavništva u Rusiji

Terme Tuhelj i Terme Olimia, zahvaljujući nizu investicija i noviteta koje uvode, poput proširenja kampa, obnove animacijskog parka u Termama Tuhelj, novih wellness usluga, te potpuno novog koncepta zdrave hrane, najavile su vatreni provod za nadolazeće ljeto.

Bivši hrvatski plivač Gordan Kožulj, te tv voditeljica i pjevačica Sanja Doležal, novi su ambasadori kvalitete i dobrog imidža za 2014. godinu, koji će predstavljati Terme Tuhelj, te prenositi svoja iskustva i doživljaje javnosti i prijateljima. Ponosni na veliki broj stalnih gostiju, Terme Tuhelj i dalje nastavljaju kampanju  „Postani ambasador“ , te tako i dalje daju mogućnost svim svojim gostima da postanu njihovi ambasadori dobre volje, te da šire pozitivne emocije, i to putem nekoliko kanala,  web stranice Terma Tuhelj, Facebook stranice Terma Tuhelj ili putem online razglednice koja je dostupna tijekom boravka u hotelu Well****.

„Lijepo je znati da postoji mjesto gdje se čovjek može u potpunosti opustiti, a Terme Tuhelj su jedna od takvih destinacija.“, izjavila je nova amasadorica Terma Tuhelj Sanja Doležal. „Moja djeca su oduševljena bazenima i dnevnom zabavom, a ja se ipak više volim povući u prostorije wellnessa i isprobavati nešto što nemaju svi.. masaže tibetanskim zdjelama, posebne masaže stopala nakon koje se osjećaš kao da hodaš po oblacima..zatim isprobavati vitalnu hranu itd. Veoma je hrabro krenuti u smjeru u kojem se razvijaju Terme Tuhelj. U jednom novom konceptu gdje se vidi da se ne žudi samo za masovnošću nego se u potpunosti posvećuju gostu i omogućavaju mu da se osjeća drugačije!“ , dodala je Doležal.

Oduševljenje titulom ambasadora nije krio ni Gordan Kožulj koji je tom prigodom izjavio:  „Nakon što sam se prestao aktivno baviti plivanjem i ušao u svijet poslovnih ljudi, shvatio sam da nije sve samo u cjelodnevnim sastancima koje se vrlo često događaju u zagušljivim dvoranama. Sretan sam što su Terme Tuhelj postale mjesto sretanja poslovnih ljudi gdje u jednom neformalnom okruženju mogu razmijeniti svoja iskustva, naučiti nešto novo i što je najvažnije opustiti se.“

„Krenuli smo u jednom potpuno novom smjeru gdje težimo da se naši gosti osjećaju drugačije, bolje i sretnije. Želimo postati destinacija gdje će ćemo goste učiti pozitivnim navikama koje će moći primijeniti kod kuće, uvijek znajući da postoji destinacija gdje se mogu vratiti i naučiti još nešto novo.“, naglasila je prilikom press konferencije Ivana Kolar,  direktorica Terma Tuhelj.

NOVI KONCEPT PREHRANE -  VITALNA HRANA OZNAČENA SIMBOLOM JABUKE, A MENTA POSTAJE BILJKA VODILJA TERMA TUHELJ

Osluškivanjem potreba gostiju kao i slijedeći selfness pristup koji su Terme Olimia  i Terme Tuhelj započele , uveden je  koncept vitalne prehrane u kojem se 30% hrane priprema s posebnom pažnjom te pravilnom kombinacijom nutritivnih elemenata. Osoblje ugostiteljstva Terma Tuhelj i Terma Olimia prošlo je brojne edukacije kako bi naučili spremati hranu s drugačijim namirnicama i na drugačiji način. Vitalna hrana u restoranima označena je simbolom jabuke kako bi gost mogao vidjeti da se radi o vitalnom jelu te time složiti svoj vitalni obrok. Isto tako gostima su na raspolaganju začini i ulja sa savjetima zašto je određeni začin dobar te kako ga kombinirati s određenim jelom. Isti princip je i s hladno prešanim uljima. Velika pažnja posvećuje se pripremi hrane pred gostom te je zbog toga u funkciji show cooking gdje gost može sam iskombinirati namirnice i savjetovati se s našim kuharima.

Menta, poznat i popularan začin, zasađena je u wellness vrtu te je slučajnim odabirom postala biljka vodilja Terma Tuhelj. Svojim čudotvornim svojstvima u potpunosti se poistovjetila s konceptom Terma Tuhelj jer se radi o destinaciji u kojoj gost pronalazi svoj mir, uči o pozitivnim navikama i mijenja sebe, svoj način života i svoje poglede na kaotičnu svakodnevicu. Menta se proteže kroz sve odjele Terma Tuhelj. Već kod samog ulaska u sobu, na jastuku goste čeka miris mente i mali poklončić, sapun od mente s poruko. U Terra lounge i Infinity baru gostima je na raspolaganju čaj od mente uz koju se gostu poklanja poruka. U hotelskom restoranu Lati,gosti mogu isprobati mentu u kombinaciji s gizom, a u SPAeVITA centru i Svijetu sauna mogu doživjeti pravi wellness doživljaj isprobajući masažu s mentom ili piling.

NOVE MASAŽE I SURADNJA S WELLNESS MAJSTOROM PEĐOM FILIPOVIĆEM

Izgradnjom wellness noviteta kao što je hamam, private spa i panoramska sauna, došlo je do ideje o proširenju wellness ponude. To se prvenstveno javilo početkom suradnje s velikim wellness majstorom Pedžom Filipovićem.

Shodno tome, u SPAeVITA centru razvijeno je nekoliko novih tretmana kao što su: Antistress masaža Kalma , Ayra zvučna masaža tibetanskim zdjelama koja umiruje raspršene misli i preopterećen um i obnavlja životnu energiju., te relfeksna masaža stopala “Hod po oblacima” koja potpuno balansira rad svih unutrašnjih organa i cijelo tijelo dovodi u savršenu ravnotežu.

Ritual kuće je 3 minutni ritual koji je gostima i djelatnicima predstavljen kao pozitivna navika za početak dana, a on je ujedno i dio selfness koncepta. Radi se o pomno osmišljenim vježbama koje potiču kruženje vitalne energije koje aktiviraju sve stanice.

PROŠIRENJE KAMPA I ANIMACIJSKOG OTOKA ZA BOLJU PREZENTACIJU ZAGORJA

Terme Tuhelj rade na izgradnji pravog campping resorta. Kamp Terme Tuhelj postat će ove godine omiljeno cjelogodišnje mjesto za kamping i zabavu. Uređeni su već osnovni preduvjeti za daljnji razvoj kampa u Termama Tuhelj, te je cijeli kamp spojen na postojeći pročišćivač otpadnih voda. Daljnji cilj je stvoriti pravi campping resort i prvi pravi kamp u kontinentalnoj Hrvatskoj sa 150 parcela, uz parkove i ugostiteljske objekt. Ideja je urediti kamp kao malo zagorsko selo, s obzirom da se isti nalazi na vrlo atraktivnoj lokaciji ispod Dvorca Mihanović.

Uređenje dodatnih sadržaja na Vodenom planetu zamišljeno je u pogledu izgradnje montažnog animacijskog otoka veličine 26m2 koji će sadržavati binu s natkrivenim krovom.  Ideja izgradnje animacijskog otoka jest da se kvaliteta animacijskih programa digne na višu razinu te da se potakne što veća suradnja s lokalnim stanovništvo u vidu prezentacije tradicije i kulture Hrvatskog zagorja. Projekt je zamišljen kao ljetna i zimska pozornica gdje će se održavati različiti zabavno-edukativni programi u koje bi se uključile brojne udruge, društva, škole kako bi se posjetiteljima prezentirali običaji i zanati zagorskog  kraja.  

VATRENA ZABAVA TIJEKOM LJETA I NA BAZENIMA

Ovogodišnja ljetna kampanja  nazvana je „Vatreno ljeto“ , prije svega jer je s  jedne strane povezana s nogometnim prvenstvom, a s druge strane s odličnom zabavom na Vodenom planetu koja će se temeljiti na pojačanoj animaciji te tematskim vikendima. Početak vatrene zabave planira se oko 19.06.2014. gdje će prve teme biti povezane s Brazilom i nogometnim prvenstvom nakon čega će uslijediti veliki pool party Fresh island party 28.06.2014. s nastupom 3 DJ-a Phat Phille, Bizzo Badoga i posebnog gosta iz Las Vegasa: DJ Phox-a.

 Srpanj je zamišljen kao mjesec gdje će se nastojati dnevnim i hotelskim gostima pokazati maksimalno od zanimljivost Hrvatskog zagorja . Pokreće se i projekt „Pokreni se“,  koji će se održati 30.07.2014., a nastao je s ciljem osvještavanja ljudi i poticanja na vježbanje za  zdraviji i sretniji život neovisno o dobi i spola, te promoviranja kulture zdravog življenja, sporta. Kolovoz će biti u znaku tradicionalne Tuheljske noći, a paralelno s događanjima na bazenima, organizirat će se razna događanja u amfiteatru hotela kao što su kazališne predstave, stand up nastupi i slično.

Svjesni važnosti izlaska na uvijek nova tržišta, opredijelivši se za pionirske korake u prezentaciji hrvatskog i slovenskog kontinentalnog turizma te shvativši potencijal ruskog tržišta, odlučili smo se za još jedan proaktivan korak i otvorili Predstavništvo Terma Olimia i Terma Tuhelj u Rusiji.

TERME OLIMIA OTVORILE PREDSTAVNIŠTVO U RUSIJI

Nakon pripreme svih pravnih postupaka i dokumenata  koji su potrebni u Ruskoj federaciji za otvaranje predstavništva, u drugoj polovici protekle godine počelo je s radom  novo Predstavništvo Terma Olimia u Moskvi.

Glavni ciljevi predstavništva su povećanja prepoznatljivosti Terma Olimia i Terma Tuhelj u Rusiji, širenja mreže turoperatora, osiguravajućih društava, klinika i svih drugih, koji prodaju/posreduju usluge TO i TT i povećanje njihove zainteresiranosti  za suradnju, te promidžba usluga putem promocijskih akcija u okviru promocija u organizaciji predstavništva Slovenije  i Hrvatske u Moskvi i općenito u Rusiji

TERME TUHELJ I TERME OLIMIA – ZADOVOLJI REZULTATIMA POSLOVANJA!

U Termama Tuhelj, u prvih pet mjeseca 2014. godine ostvareno je 33.620 noćenja što je 44% više nego u istom periodu prošle godine.

Nastavak je to pozitivnog trenda i rezultat aktivnog nastupa na stranim tržištima, a što smo započeli u prošloj godini. U cijeloj 2013.g. ostvarili smo porast od čak 72% stranih noćenja u odnosu na prethodnu godinu te istu završili s više od 50% stranih noćenja u ukupnoj strukturi, a što je rezultiralo i promjenom strukture posjećenosti Krapinsko-zagorske županije.

Najveći porast ostvaren je s gostima s germanskih tržišta, Slovenije i Italije.

U prvih 5 mjeseci 2014.g. Terme Tuhelj ugostile su 42.796 komercijalna kupača, što je 6% više nego u istom razdoblju prošle godine.

Ukupan prihod Terma Tuhelj u prvih 5 mjeseci 2014. godine iznosi 10.877.860 kn, što je 24% više nego u istom periodu 2013. godine.

U Termama Olimia u prvih pet mjeseci 2014. godine ostavreno je 68.000  komercijalnih noćenja, što je 1,5 % više nego u istom periodu 2013. godine i to zahvaljujući stranim tržištima, gdje je broj noćenja bio 4 % veći nego prošle godine. Najveći pomak bilježi se na austrijskom i njemačkom  tržištu.

Terme Olimia ugostile su  i 45.534 komercijalna kupača, što je za 5% više nego prošle godine.

Ukupan prihod Terma Olimia u prvih 5 mjeseci 2014. godine iznosi 6.252.000 eura, što je 2 % više nego u istom periodu 2013. godine.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.