Sad svi napali Vanju ( ne branim je i nije moralna vertikala ), ali dosad nijedan komentar nije za Gorana... dobro znam da nije članak o njemu, što bi ona poštovala brak oženjenog muškarca kad ga on ne poštuje ( ne branim je, ali jedna djevojka s faksa je ljubavnica čovjeku koji joj može bit tata i kad smo pričale dala mi je taj odgovor, vjerovatno puno ljubavnica razmišlja tako ) samo za razliku od Vanje nisu javne osobe i onda ne 'prospaju pamet' po novinama... A Vanja kao ni Tanja kao ni Goran mi nikad nisu bili pretjerano simpatični
ha
hacinta
27.2.2013.
Odustani
Iskreno meni je u svemu tome najgluplja ispala Tanja, tako olako oprostit i sta sad kao ocekiva da Goran to vise nece ponoviti,eeeee sto bi ga ja iscijedila i u
zivala u zivotu sa svojom djecom
Prikaži još ↓
Ju
Jedna u nizu
27.2.2013.
Odustani
Pa u pravu si... Ja gledam ovako... njih dvoje su u braku koji se Vanje ne tiče... nije ga prisilila pištoljem... njoj očito bilo lijepo i dobivala određenu paž
nju da se ne osjeća druga. E sad što to nije moralno to je drugi par čarapa.... ako se to može tako reći, osuđujem ih sve...ali najviše njega jer on ima ženu i djecu i da je ova navalila ne znam ni ja kako on je trebao bit taj koji ništa ne započinje... a taj oprost, ako je istinski i nema prebacivanja i vraćanja u prošlost-skidam joj kapu... ja osobno ne bi mogla preći preko to i što ti kažeš- uživala bi s djecom
Prikaži još ↓
vj
vjeverka
27.2.2013.
Odustani
zato kaj je članak vanja halilović, a ne goran
h1
humungus_1
27.2.2013.
Odustani
Jedna u nizu...ja mislim da je kod vas žena to vječno bolno pitanje biti ljubavnica oženjenog muškarca--- za freuda,..gledam to iz muške perspektive i stvarno m
i nije jasno kako neko ko je recimo ko Vanja, a kako i veliš nije ta jedina, koja može imati koga si poželi baš izabere oženjenoga,..velim to je stvar za psihijatre...jedan od mogućih odgovora je da su takve žene jako SEBIČNE, i ne misle na nikog drugog sem sebe,..i ne razumiju tu emotivnu patnju kad se razara nečija zajednica brak....i to radi žena ženi...
Prikaži još ↓
Ju
Jedna u nizu
27.2.2013.
Odustani
Humungus slažem se s tobom u potpunosti, ja to nikad ne bi mogla... nikad me nije privlačio netko tko je u vezi, a kamoli u braku jer čim znam tu činjenicu da j
e zauzet koliko god da je lijep i super meni automatski nije privlačan. I ne branim Vanju jer ni ja sama ne mogu shvatit sve toje navedeno plus da se moram skrivati, biti nekom druga, a da ta osoba leže i budi se sa svojom ženom i ostalo što ide za te zabranjene veze. Ali imam osjećaj da je više ona razapeta pa novinama i komentarima nego on i to je ono što me živcira jer u globalu nije do nje, da nije ona bila bi neka druga... ako kužite što pjesnik hoće reći :)
Prikaži još ↓
Ju
Jedna u nizu
27.2.2013.
Odustani
Vjeverka spomenut je i on u članku zato sam se nadovezala :)
h1
humungus_1
27.2.2013.
Odustani
Jedna u nizu....Vanja ti je više po novinama zato jer se bavi sa javnim poslom pa za nju svi i znaju,..meni to nije problem....meni je više čudno odnosno veoma
glupo što se dotična, budući je javna osoba javno nije ispričala prenstveno Tanji što ju je tako ružno išla povrijediti preko Gorana....već nam sad ona prosipa neke moralne vrijednosti o odanosti u braku,...vidiš tu je problem kod dotične, kaj nema nimalo srama......i zato ju ljudi pljuju a vjerojatno je to i zaslužila..tak da ono, svakom nek ide po zasluzi !! i nikako dotičnu netreba žaliti.....
Prikaži još ↓
Ju
Jedna u nizu
27.2.2013.
Odustani
A što bi se ona išla ispričati Tanji ? Pa jesi ti čitao što je Tanja sve radila njoj... nitko od njih troje nije sunce i svi su isti da se razumijemo... nije Va
nja povrijedila Tanju nego Goran jer da nije Vanja u pitanju bila bi neka druga... i nije mi žao nikoga od njih jer svatko od njih svoj križ nosi... Kažeš Vanja je sebična ? A Goran nije, on nije morao pazit da ne povrijedi ženu i djecu, na kraju krajeva mora imati više obaveza i osjećaja za svoju obitelj od Vanje. Nije ga Vanja pištoljem prislila da budu skupa, to što on onu stvar nije mogao držati u gaćama nikome ništa... sad će još i ispasti da branim Vanju, ali po mom i jedini krivac za tu aferu je Goran pa Vanja....jer Goran je njoj dolazio na vrata, a ne ona njemu. Mene kad bi muž varao ne bi krivila tu ženu, nego njega !!! I ne bi sigurno tražila da mi se ta žena ispričava jer koji sam ja njoj faktor u životu...
Prikaži još ↓
h1
humungus_1
27.2.2013.
Odustani
Jedna u nizu,..drugačije bi ti govorila da je neka takva to tebi napravila,.kako je kod nas muških to jednostavno kad saznaš da te žena vara koga ideš prvo naml
atit, pa ljubavnika, ne diraš si ženu..velim ti iz muške perpektive da su za preljub sa oženjenim muškarcem uvijek krive više žene jer je na vama zadnja, nemože ti ga neko gurnuti ako mu ne raširiš ,....i trebala se i Tanji ispričati i ona, to je bi joj bio dokaz da se uistinu kaje i da je pogriješila... .velim ti to ti je stvar za psihologe kod vas žena,..kako ste nemilosrdne jedna prema drugoj kad je u pitanju ljubav i osjećaji nemate nikakve empatije a znate da ste emotivnije u vezama nego muški...
Prikaži još ↓
Ju
Jedna u nizu
27.2.2013.
Odustani
Ukratko tvoja teorija je da su žene suosjećajnije jedna prema drugom ne bi bilo preljuba ? Onda se i Severina treba ispričati ženi onog Hercegovca ili Seve je S
eve pa si može 'priuštit' biti ljubavnicom ? A isto kao što ti kažeš da nije dala da joj ga gurne, ako se i ona skinula gola on je mogao napustiti prostoriju... ili vi, muški u tom trenutku ne trebate imati suosjećajnosti prema svojoj ženi jer u prirodi vam je to da ste hladni i suosjećajni ? Po tebi Goran nije kriv, samo Vanja ?
P.S.- vjeruj mi krivila bi samo i isključivo muža jer nije morao ići u krevet drugoj. Papučari odu i namlate ljubavnika i onda žive sretno sa svojom ženom... pravi muškarac je pošalje nazad mami
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .