Da se stvarno traže razlozi ljudske gluposti preispitalo bi se zašto je bandić gradonačelnik Zagreba ovoliko godina. Ovo je samo isticanje očiglednog nedostatka
logike i brige u HŽ-u.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
19.2.2018.
Odustani
Vec je mjestanin rekao..rampa se nekada spusti, nekada ne. Zvucni signali su jaako tihi da ih je iz automobila nemoguce cuti. Znaci, ako se rampa nije spustila.
.sto govori i to da rampa nije probijena..znaci nije niti spustena. Zvuk se ne cuje..tko je kriv? HZ nema druge.
Prikaži još ↓
Ra
Red_army
19.2.2018.
Odustani
@ančii Upravo tako. HŽ-ov nemar je uzrok ovoga iako sada možemo samo nagađati. Dobro da nisu bili neki klinci. Valjda će sadamulci popraviti prijelac i druge pr
ekontrolirati.
Prikaži još ↓
ko
komentar1234
19.2.2018.
Odustani
Kakva rampa o čemu vi pričate? Ja na ovim slikama ne vidim nikakvu rampu samo andrijin križ sa svjetlosnom signalizacijom. Rekao je jednom jedan pametan gospodi
n, samo su dvije stvari beskonačne, svemir i ljudska glupost iako za ovo prvo nisam siguran. A to vrijedi i za 90% komentatora na ovom portalu.
Prikaži još ↓
Poison Ivy †
19.2.2018.
Odustani
Anči, daj čitaj s razumijevanjem, ako ne ide, onda barem pogledaj slike! Rampe nema, o čemu ti baljezgaš? Hoćeš reći da je vozač probio rampu? Ili ti stručnjaki
nja insinuiraš da se rampa nije spustila, a rampe niti nema, a vozač nije stao na zvučne i svjetlosne signale!!!!
Prikaži još ↓
ŠaralicaBratе
19.2.2018.
Odustani
Bitno je da su anci i red army nešto napisali. Nema veze što je to glupost godine. Svakakvima se ovdje dozvoljava da komentiraju.
gasdodaske2
19.2.2018.
Odustani
Anči....gdje postoji Andrijin križ, nema nikakve rampe (branika ili polubranika)!
Poison Ivy †
19.2.2018.
Odustani
A ovj dio "Zvucni signali su jaako tihi da ih je iz automobila nemoguce cuti" bolje ne komentirat! Anči, jesi ti ikada prelazila prugu? Pa zvučna signalizacija
ti uši probije, samo mrtvog ne bi probudila!!!!
Prikaži još ↓
Ra
Red_army
19.2.2018.
Odustani
Nevjerovatno kakvih tikvana sve ima. Dakle po večini prisutnih nije uopće potrebno nigdje imati rampu na željezničkim prijelazima. Pa zašto onda uopće igdje sto
je.? Vidite tikvani ako je vani bila slaba vidljivost usred noći po zimskim uvjetima a u autu treštala muzika vrlo je lakomalo umornima i polupripitim ljudima koji imaju naviku prelaziti na jednom te istom dijelu željezničku prugu zaboraviti da trebaju stati na tom mjestu i pogledati signalizaciju koja kao što je navedeno u članku NEKAD RADI A NEKADA NE. Da postoji rampa ljudski um bi zapamtio mjesto na kojem je BARIJERA KOJA SPRJEČAVA PROLAZ KAD JE SPUŠTENA ili bi se pak u nju auto zabio i na taj način im dao do znanja da nisu smjeli prijelaziti u datom trenutku. Pa čak i ako im se auto zaustaio na prijelazu neposredno prije nego je naišao vlak jer su možda mislili da će uspjeti preći prije to se nebi moglo dogoditi sa rampom jer bi ona BILA SPUŠTENA. neki se prave pametni a ne razumiju koliko je opasno ako zbog ničeg drugog onda zbog mladih i blesavi ljudi imati na nepreglednom mjestu prijelaz preko pruge bez rampe. Pokrijte se ušima mulci.
Prikaži još ↓
gasdodaske2
19.2.2018.
Odustani
@Red_army: kako drugi vozači uspijevaju prijeći na tom istom prijelazu, bez obzira što nema branika ili polubranika? Zašto ostali nisu poginuli, stradali? U opr
emanju cestovne i željezničke infrastrukture postoji nešto što se zove analiza (brojke o količini prometa, učestalosti prolazaka vlakova, prometnim nesrećama i izvanrednim događajima na pruzi....itd), pa se po tomu i odlučuje gdje će biti postavljene rampe, kružni tok umjesto nekog raskrižja, semafori, sferna ogledala. Dvije teške nesreće u jednom desetljeću nisu pokazatelj da je taj prijelaz toliko nesiguran. HŽ nikad neće većinu prijelaza osigurati rampama, a ljudi će i dalje ginuti i stradavati.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .