Ja sam inače vozač busa u ZET-u, pa ovako stoje stvari..Krivnja vozača je tu neupitna i neosporna jer se nije uvjerio da sigurno može krenuti.Ali isto tako, mlada dama očito zna, ali ne želi znati(kao i velika većina putnika) da su druga, treća i četvrta vrata namjenjena za IZLAZ putnika. Vozač ima kontrolu otvaranja i zatvaranja samo za prva dvoja vrata, dok za predzadnja i zadnja samo daje dozvolu za otvaranje vrata koja sa unutarnje otvaraju putnici pritiskom na gumb. Kada vozač ugasi dozvolu, vrata se automatski zatvaraju kada senzor očita da na vratima nema nikoga i više se ne mogu otvoriti dok senzor sa unutrašnje strane ne očita nekoga na vratima, onda se automatski otvaraju. Čak onda kada vozač vidi da netko trči, zatvaranje vrata ne može sam prekinuti ili odgoditi, tj. ponovno ih otvoriti dok ne da dozvolu i netko iznutra stisne gumb. Neki busevi na vratima, na onim gumama imaju senzor kada nekoga stisnu automatski se otvaraju, što ovdje nije bio slučaj..
lM
lRON MAN
29.8.2023.
Odustani
Kolega ti je pobjegao s mjesta nesreće tj. nije pružio pomoć unesrećenoj.
lM
lRON MAN
29.8.2023.
Odustani
Koliko god ga ti pravdaš sa senzorima i vratima, samo zbog tog bježanja bi trebao na hlađenje. Mislim da to nije način, unatoč svemu.
Dk
Deaktivirani korisnik
29.8.2023.
Odustani
Ma nije ni pogledao nego je samo krenuo... i nastavio dalje i nakon što se odkačila... Ne znam samo da li je netko od putnika sve to vidio i kako je na to onda
reagirao. Tu će se još svašta saznati.
Prikaži još ↓
t1
tinchy1_1
29.8.2023.
Odustani
@ConanBarbarin a kako onda svako jutro na mojoj stanici vozači (svako jutro je drugi) otvore ili srednja ili zadnja vrata za ulaza
k u autobus jer nikad nitko ne izlazi? Prva vrata otvore 2-3 puta mjesečno. S obzirom na sve gore napisano, senzore, kontrolu otvaranja itd.? Na našoj liniji prometuju i stariji autobusi i ovi novi što su zadnji nabavljeni (pa su kao moderniji).
Prikaži još ↓
Šp
Šojka ptica
29.8.2023.
Odustani
Conan normalno je krenut a da se ne uvjeris jel sve u redu? Da piliće voziš pogledao bi a kamoli ljude
sanja985
29.8.2023.
Odustani
ta tvoja teorija koju si ovdje napisao sry ali nikako ne drzi vodu.....na svim okretistima iskljucivo vozac otvori sva vrata bez ikakvog stiskanja gumba za otva
ranje vrata.....tako da uvjeravaj ti kog god hoces u bajke al ljudi imaju oci i vide kako sve radi i bez zaposlenja u zetu
Prikaži još ↓
Apage Satanas
30.8.2023.
Odustani
Koje mu je opravdanje što nije stao?
Iv
IvanHr
30.8.2023.
Odustani
Krivica vozača je svakako ta što se nije uvjerio u retrovizoru je li sve u redu. Ako je stariji bus pa i bučniji moguće da nije ništa čuo, također je možda gled
ao i u drugi retrovizor radi uključivanja u promet, ali ne vidim niti jedan razlog da se ne uvjeri je li sve u redu prije kretanja
Prikaži još ↓
da
dadooštri
30.8.2023.
Odustani
Conan vidiš da pojedinci ne kuže da se treća i ostala vrata automatski zatvaraju,vozač je kriv,al nije joj on zatvorio vrata
Co
ConanBarbarin
30.8.2023.
Odustani
Samo da još nadodam, zaboravio sam napisati. Ovi novi Mercedesi zglobnjaci imaju kontrolu vozača na svim vratima, tj. vozač ih može otvarati i zatvarati dok sta
riji busevi imaju onako kako sam prije napisao. Pretpostavljam da se ovdje radi o starijem zglobnom busu. Kažem još jednom, odgovornost vozača je ovdje neupitna i jasna.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .