Evo ja ću vam reć dii je se odma u startu izgubilo cca 5min.
Čitateljica je domaća, i umjesto da zove 194, izravno hitnu, ona zove 112...daje njima dojavu, sve im objasni, di, kako, zašto...e, al onda taj dispečer mora zvat hitnu o ponovo sve objašnjavat...
st
sterilizator
16.8.2017.
Odustani
zar te dispečer na 112 ne pita koga tebaš i automatski te preusmjeri?
rescueST
16.8.2017.
Odustani
Ne, jedino ako tražiš da te spoji s određenom službom, a onda te opet pita zašto trebaš tu službu, i tek onda spoji. Domaći ljudi bi tribali zvat službu koju tr
ebaju izravno na taj broj...a 112 ostavit strancima i kad ne znaju ko je zadužen za to...
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
19.8.2017.
Odustani
Ajd ne lupaj gluposti neznalico. 112 pita samo osnovno, nema potrebe da zaprima info koji mu nije potreban. Pita te lokaciju da se utvrdi jeli na području tvoje
županije ili je osoba u pograničnom području dobila susjednu županiju da se ne spoji na krivu hitnu te osnovni info o čemu se radi budući ljudi traže hitnu i kad se dogodi prometna pa se mora pitati da se pokrenu i druge službe. Zatim si odmah prespojen na 194. Dok daješ info 112 paralelno poziva vatrogasce i policiju ako je prometna i recimo osoba se ne može izvući iz automobila. Znači 20 sec što u konačnici može puno pomoći kad ti vatrogasci, hitna i policija dođu u isto vrijeme na mjesto nezgode.
No neki zanesenjaci vide smo crno-bijelo, kao neobrazovani početnici sa velikim manjkom znanja o čemu pričaju.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .