Radio taksi ima uvijek iste cijene i zato samo RTZ
da
dante666
13.5.2019.
Odustani
Tako je radio taksi uvijek ima iste cijene - visoke - ako da je oluja svaki dan...
an
anakin(95287)
13.5.2019.
Odustani
korisnik11122 se reklamira
va
valuta
13.5.2019.
Odustani
slažem se korisniče, nek misle što hoće, da se i ja reklamiram, heheh ... kad sve zbrojiš i oduzmeš, cijene dođu tu negdje, a usluga kvalitetnija i pouzdanija .
.. ja zovem samo dečke iz rtz-a ...
Prikaži još ↓
x00x
13.5.2019.
Odustani
njima svaki dan oluja
Dk
Deaktivirani korisnik
13.5.2019.
Odustani
A zašto ne kupite i vi auto, licencu i završite stručnu spremu, pa da i vama bude svaki dan love kao da je oluja ?
x00x
13.5.2019.
Odustani
zasto kad postoji uber, eko, cammeo...
Dk
Deaktivirani korisnik
13.5.2019.
Odustani
Eko i Cammeo su taxiji. Uber nije. Cijene Eka i Cammea sa Radio taxijem su slične. Dakle ako je njima svaki dan "oluja" pa zašto nebi i vama bila ?
da
dante666
13.5.2019.
Odustani
ba o čemu ti to...jes si se zgubio NKNK...daj se pronađi...rtz, cameo, eko su taksi prijevoznici...dok je uber i bolt aplikacija za samostalne privatnike koji v
rše ugovoreni prijevoz unaprijed na unaprijed dogovorenom potezu....razlike NEMA...osim u cijeni...
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
13.5.2019.
Odustani
A što sam ja napisao nego da su taxi prijevoznici, jel ? Razlike itekako ima. Ne samo u cijeni već u masi stvari od toga da se radi o obrtu, plaćanju nameta, za
poslenim ljudima, definiranoj odgovornosti prema putniku itd... Ba.
Prikaži još ↓
da
dante666
13.5.2019.
Odustani
uber i bolt nije obrt....privatnici jesu i isto plaćaju davanja državi kao i taksi prijevznici, po novom podlježu i obevazema za javni prijevoz putnika vezano u
z starost vozila....privatnici su i vozači taksija, pa? razlika je u licencama za taksi (koji izdaje sam taxi) te licencama gradova za obavljanje djelatnosti (što izdaje grad)...to su 2 razlike zbog čega taksi ima veću cijenu...a to je razlog zašto se prijevoznici lihvare od moćnika...pravo izbora je jedino pravo..ali kako država sve više radi na tome da odere i vozače bolt i ubera, te ih stavi u minus. Pitanje je gdje su kazne za uber, oduzeta vozila koje je država oduzela u tom naumu...milijunske kazne? Jasno je da se opet lihvari putnik...a razlike u prijevozu nema...možda bi trebalo evidentirati prijevoznike i povećati im osiguranje za putnike...sve ostalo je lihvarenje...sam si prijmjetio da iRTZ i eko i cameo rade i putem aplikacija i putem poziva...smjehurija državne organizacije..
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .