Fiat je opstao, ali plaćena je značajna cijena u smanjenju broja radnih mjesta. Dok je država pumpala nerentabilne pogone i plaćala radnike na čekanju, proizvodnja je selila van Italije. Zlatno doba "made in Italy" i masovna produkcija automobila za mase ostala je prošlost.
ic
ichbin2
25.7.2018.
Odustani
a da ne pričamo koliko se kvaliteta fiata srozala zadnjih 25g pa do danas
vo
volimpršut
25.7.2018.
Odustani
Kao i kavliteta svih ostalih marki vozila...ako nisi vidio jedan od članaka jučer u 24 sata kako su na dnu ljsetvice po pouzdanosti BMW,AUDI i VW onda potraži..
...tako da ne piši nešto samo da pišeš.Neki Fiatovi modeli se dobro prodaju a i Jeep ide sve bolje tako da je za razliku od tebe "stručnjaka" on ipak čovjek koga se mora respektirati i koji je znalac svog posla.Nemoj pljuvat samo da pljuvaš!
Prikaži još ↓
ic
ichbin2
26.7.2018.
Odustani
ti ne njajke, nisam ni spomenuo čovjeka nego proizvode, ali opčenito svi su izgubili na kvaliteti samo je pitanje koliko tko
vo
volimpršut
26.7.2018.
Odustani
E tako je već bolje..svi su izgubili na kvaliteti,da ti kažem zadnju .čovjek iz Rijeke je kupio potpuno novi Mercedes amg V8 biturbo(zvjer od auta),no vjerovao
ili ne triput je došla šlepa po njega,,,i znaš ishod? Prodao ga je bijesan kao ris na mercedes!Iako svi koji su blizu autoindustrije su rekli da je čovjek napravio čudo...digao i Fiat i Chrysler..i to moramo priznati.
Prikaži još ↓
area 62
26.7.2018.
Odustani
Kokod, evo ti još par detalja za razmisliti ,,😂. Država je pokrivala godinama gubitke Fiatu, a onda je jedan menager spašavao američku industriju novcima tal. r
adnika kupivši brand prelo bare. Proizvodnja se selila najprije u Poljsku, gdje su radili Fiat 500 za prosječnih 400 eu, dok su radnici iz Sicilije bili na višegodišnjem čekanju od 800 eu mjesečno.I sad imaš radnici se bune što je Juve kupio Ronalda...možda su sve ove stvari nevezane među sobom, ali činjenica je da je središte Fiata, kako administrativno tako i financijsko van Italije, dok je u Torinu samo projektni biro. Pametnom dosta, ne?
Prikaži još ↓
vo
volimpršut
27.7.2018.
Odustani
area...nemoj samo sad reći da je Marchion napravio nešto loše...nemoj molim te filozofirati. Naslušao sam se takvih kao ti.Čovjek je napravio čudo a ti sad nešt
o pametuješ.Upravo ON je i spasio radna mjesta u Italiji i Sad-u,i koliko god sam slušao ovih dana izjava ljudi koji su vezani bili za njega poslovno ili su pratili njegov poslovni život su rekli da je on napravio veliku stvar i da je bio čovjek spasioc za Fiat i Chraysler!Očito su svi ti ljudi blesavi,ipak mi znamo više od njih.
Prikaži još ↓
area 62
27.7.2018.
Odustani
...Da bolje čitaš vidio bi da sam iznio samo činjenice, jer sam to i pratio desetak godina. Ne moramo se u svemu slagati, samo fakat Fiat nije toliko talijanski
danas kolikoi je to bio u prošlosti, a i opao mu je udio koji drži na tržištu. Btw, Todorić je otvarao nova radna mjesta i širio poslovanje, a sad ga pravosuđe traži. LP.
Prikaži još ↓
vo
volimpršut
27.7.2018.
Odustani
Pa ne znam koliko je talijanski ili ne ali je on sa nekim modelima doslovno spasio Fiat a da ne govorim Chraysler ili Jeep. A globalizacija i jeftinija radna
snaga su Fiata i mnoge prisilili da ne proizvode u svojim zemljama.Tako je u svemu i mnoge su se stvari promijenile. JBG šta mi ima mo od toga..??Ovako ili onako opet moram na posao.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .