Tržište umjetnih trepavica toliko je naraslo da je ugrozilo opstanak jednog od donedavno najnužnijih kozmetičkih proizvoda. Maskara ima sve manju popularnost
Umjetne trepavice se traže dok maskara jedva 'preživljava'
Kad je predstavila svoju prvu make-up kolekciju prije 5 godina, Kylie Jenner je imala sve osim - maskare. Taman u to vrijeme, umjetne su trepavice krenule osvajati svijet. Dvije godine kasnije je i Rihanna iskoristila isti recept, a onda i Lady Gaga. Sve one shvatile su da ovaj kozmetički proizvod više nije toliko poželjan.
- Maskara nije mrtva, ali definitivno je zgurana u zadnje redove - komentirao je njujorški vizažist Randall Mahnke-Tang koji je radio s Arethom Franklin, Hughom Jackmanom i brojnim drugim zvijezdama.
Očito je jednostavnost i praktičnost umjetnih trepavica, ako su dobro nalijepljene, oduševila žene jer, naravno, želja za lijepim izgledom i uređivanjem nije nestala preko noći.
Umjetne su trepavice posvuda.
- Vole ih slavni, a onda i žene koje vole njih. Danas ih nosi slavna pjevačica, ali i cura koja radi u voćarni – komentirao je Mahnke-Tang.
Naime, danas brojni brendovi, a naročito drogerijski, u ponudi imaju umjetne trepavice po povoljnim cijenama oko 100 kuna.
- Možete ih nositi i više puta i po nekoliko dana. Ekstenzije traju dulje, naročito ako ih možete skidati i stavljati ponovno, dok neke zahtijevaju angažman stručnjaka. Budimo realni, u tom slučaju maskara postaje suvišna - komentirao je vizažist.
Kod nas koštaju oko 600 kuna, a nadogradnja oko 200. Traju i do šest tjedana, što se očito isplati. S njima se može plivati, ići na trening i znojiti bez da se raspadnu.
I dok su i dalje popularne trepavice s ljepilom, još su više žena osvojile one koje imaju magnet te se lako skidaju i stavljaju.
Prodaja umjetnih trepavica i proizvoda koji idu uz to narasla je za oko 82% od 2016. godine. Upravo taj trend zaslužan je za smanjenje tržišta maskare koja mnogim ženama sada postaje komplicirani i suvišan kozmetički proizvod, piše CNN.
- Žene maskaru vole od 1800. godine, no prva je bila otrovna. Sastojala se od petrolejskog gela, crne paste za cipele i ugljena -istaknuo je Beryl Barnard, direktor međunarodne Makeup Udruge.
- Prvu ne-otrovnu maskaru proizveo je 1913. godine francuski kemičar Eugene Rimmel. Odmah je prihvaćena u Hollywoodu, centru filmske industrije - komentirao je Barnard.
U novije vrijeme maskara je sve manje popularna, od 2016. godine do danas prodaja je pala za 15 %.
Kozmetički odjeli robnih kuća prijavile su pad prodaje maskare, krajem prošle godine, za 5 %, a porast prodaje umjetnih trepavica za 15 %.
Clare Hennigan, koja se bavi analizom kozmetičkog tržišta u kompaniji Mintel, ističe kako je to posljedica želje milenijalsa da u svakom trenutku budu spremni za savršenu fotografiju.
- Također, mlađe generacije prihvatile su jednostavniji izgled, ne žele svaki dan skidati i stavljati maskaru. Mnoge čak ne nose ništa, ostavljaju prirodne trepavice jer im naprosto to nije bitno, pozicioniraju njegu kože iznad šminke - napomenula je Hennigan.
Iako su umjetne trepavice na tržištu godinama, nosila ih je još davno Marylin Monroe, novije generacije zaslužne su za ovaj trend. U novije vrijeme obožavaju ih zvijezde poput Jennifer Lopez i Kim Kardashian, što je dodatno pogodovalo njihovoj popularnosti.
- Taj trend je kod nas stigao prije dvadesetak godina i to iz Azije. U početku su imale previsoku cijenu, oko 400 dolara po postavljanju, no danas kad koštaju oko 100 dolara, mnoge si ih žene žele i mogu priuštiti - komentirala je Heather Elrod, direktorica Amazing Lash studija.
Amazon Lash prvi je studio otvorio 2010., a danas ih ima čak 250, diljem SAD-a.
- Tolika je potražnja da smo otvarali 2 do 10 lokala mjesečno. Klijentice su svih dobi, od 18 do 65, a sve je više onih oko 45 godina. Kažu nam da se s umjetnim trepavicama osjećaju lijepo i samouvjereno, a neke žele i Kardashian look - istaknula je Elrod. Ekstenzije popravljaju svaka dva do tri tjedna.
Kim uistinu ne ide nikuda bez svojih ekstenzija, ističe njezin vizažist Mario Dedivanović.
- Ona je jedna od najvećih influencerica na svijetu, nije čudo da su mnoge žene inspirirane njezinim izgledom i načinom šminkanja. Naravno da konstantno koristimo umjetne trepavice za njezine Instagram fotografije. Mislim da maskara nikad neće umrijeti, ali činjenica da su umjetne trepavice pojednostavile sav taj svakodnevni proces šminkanja. Također, sve više njih boji trepavice u tamnije, što pojačava njihov dojam - otkrio je Dedivanović.
Ipak, tržište umjetnih trepavica i dalje će rasti jer, naime, oko 90% žena još uvijek ih nije probalo. Očito, klasičnoj maskari ne piše se dobro.
POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:
Pokretanje videa...