Ne razumijem o kakvom promatranju psa ovdje govore.Trebalo bi gazdu dati na promatranje koji je i nakon napada odmah sutradan pustio psa da hoda oko igrališta bez nadzora.Pas ako jednom napadne opasan je za okolinu i treba ga uspavati.Da sam ja majkja nesretnog djeteta uzela bi zakon u svoje ruke...nebi meni taj 'psić' više trčkarao oko igrališta.
conte
09.3.2015.
Odustani
uspavat ga i kraj priče...
Dk
Deaktivirani korisnik
09.3.2015.
Odustani
Thunderica@: Ne slažem se s tobom. Ne postoji mogućnost niti jednog napada. Zašto bi bilo čije dijete bilo žrtva napada da bi se došlo do zaključka da je pas ag
resivan i istoga eutanizirali ? Ovo je već ne znam koji slučaj napada te pasmine kako na djecu, tako i na ljude, a napose na djecu (to naglašavam). Kao vlasnik psa, šetam gradom s njim bez povodca od prvoga dana dok je bio još beba. Pas se mora početi socijalizirati sa društvom od najranije dobi, živjeti sa njim i pratiti njegovo ponašanje. To se može raditi sa mnogim pasminama. No, postoje neke pasmine pasa kao što je ovdje slučaj, čije su reakcije nepredvidive. Isključivi krivac je vlasnik psa ali će grešku platiti pas. Kao i ljudi, tako i psi imaju svoj karakter. Ovdje se radi o totalnom nepoznavanju karaktera životinje od strane njezinog vlasnika.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
09.3.2015.
Odustani
conte@: Koga, psa ili vlasnika ?
conte
09.3.2015.
Odustani
psa, naravno. vlasnika opalit po džepu i to žestoko...
Thunderica
09.3.2015.
Odustani
Parker,slazem se da psa treba socijalizirati,ali to se valjda čini od najranije dobi dok je još štene.U svakom slučaju,ove vrste pasmina su nepredvidive.Bar ih
treba voditi na povodcu a ne pustiti da uokolo trčkaraju.Ubaci se u situaciju majke i nesretnog djeteta.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
09.3.2015.
Odustani
Thunderica@: Napisao sam da se radi od najranije dobi sa mnogim pasminama, no nekima je zajednička osobina nepredvidivo ponašanje i reakcija kao što je ovdje sl
učaj. Mislim da je u pripremi zakon koji će zabraniti držanje psa na lancu, ali će zato dvorište morati biti sagrađeno tako da ga pas ne može napustiti upravo da se ne bi dogodile ovakve stvari. Dijete, osim što je tjelesno oštećeno i što stupanj oštećenja nismo saznali iz članka, emotivan stres koje je doživjelo pratiti će ga kroz cijeli život. Mnoge žene dovode svoju djecu kod mene upravo zbog straha djeteta od pasa. Do sada sam imao na desetke intervencija i sve su bile uspješne. Pravilnom edukacijom, kako vlasnika tako i pasa, možemo ostvariti pozitivne rezultate jer je pas čovjekov najbolji prijatelj, definitivno. No, kao što rekoh, neke pasmine jednostavno nisu za društvo, kao i ljudi.
Prikaži još ↓
Thunderica
09.3.2015.
Odustani
tebala bi onda dovesti mog klinca do tebe...umire od straha od pasa.Znas koji mi je to problem.Nabavili smo psa zbog njega,ali on se ne boji domačeg,ali se zato
boji svakog drugog.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
09.3.2015.
Odustani
conte@: Pas nije ništa kriv. Ne možeš osuditi majmuna kojemu si dao pištolj i koji je u njegovim rukama slučajno opalio i nekoga ubio, sudiš onome tko mu ga je
dao. I ovdje je situacija slična. Da pas nije mogao napustiti dvorište, to se ne bi dogodilo. Isključivi krivac je vlasnik psa i njegova needuciranost, nemar ili nešto treće. Šteta je već počinjena, povratka nema. Ono što treba napraviti je uvesti u zakon stroge kazne za vlasnike. Višegodišnja robija sa uključenim društveno-korisnim radom djelovala bi brzo, po sistemu dobar glas se čuje daleko, loš još dalje, a biti na dugogodišnjoj robiji zbog ljubimca nije baš nešto dobro. Vani su visoke kazne za nemar prema bilo kojem kućnom ljubimcu i postoje posebni odjeli policije koji se samo time bave. Kazne za nemar su isključivo novčane, a sav novac ide u prihod za izdržavanje i liječenje zapuštenih i maltretiranih životinja. U slučaju napada, vlasniku ne gine robija.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
09.3.2015.
Odustani
nije pas kriv i nije pas drugi dan bio na igralištu nego dan prije.......pas bez nadzora, tj blizine gazde nema što raditi u blizini igrališta ili bilo gdje, pa
s te pasmine( ne samo te ) ne bi smio biti bez lajne i brnjice naseljenom diijelu ..postoje predrasude za ovu vrstu psa, ali vjerovali ili ne danas je mene pekinezer pokušao ugristi , srećom za tenisicu...da me je zakačio za ruku bilo bi drž nedaj.....moj pas, ženka je jednom ugrizla susjedu, i to kroz zimsku jaknu , đemper, majicu , srećom prošla je bez šivanja ali dobro ju je zakačila ..nije bila kriva, susjeda je podigla ruku i htjela me zagrliti i čestitati mi novu , dobro sam prošla jer je žena bila razumna jer i sama ima psa pa je svjesna da nije trebala naglo rukom prema meni.. kujica je bila na lajni, meni uz nogu ali bez brnjice...tako da teorija ako pas jednom napadne da će opet meni ne drži vodu...što je bilo ovom psu to možemo nagađati ali vjerujem da ni gazdi nije lako i ne mislim da jedino agresivni ljudi imaju pasmine bulla ili stafa..poznam ljude koji su imali bulla, igrala se sa mojim psom, samnom, bili su ok.ali kad su čuli za ovakve napade ubili su kujicu bulla, rekli su da je odlutala ali??? nisu mi više dragi..
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
09.3.2015.
Odustani
dok sam ja napisala komentar parker je već skoro sve napisao što sam ja htjela...nego kojeg psa imaš parker
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .