U RH se godinama povećavao broj nastavnika uz istovremeno sve manji broj djece.
Problem plaća kod nastavnika je kao i u svim drugim državnim službama.
Količina novca koju dobije školstvo mora se svake godine dijeliti na sve veći broj djelatnika (nastavnika) i rezultat su sve manje plaće.
Nastavnici, iako rade u polupraznim razredima žele svoja prava koja su nerealna i produkt sindikalnih ucjena. To što se zbog njihovih prava, RH i njeni građani svaki mjesec zadužuju, a dijelovi imovine RH rasprodaju, njih ni najmanje ne uznemiruje (kao ni druge u javnom/državnom sektoru).
Iv
Iveki13
05.3.2014.
Odustani
slažem se,u jednoj područnoj školi su razred od 25 prvašića podijelili,napravili su dva razreda,i predaju dva učitelja.
S1
SUSSIE_1
05.3.2014.
Odustani
Jeste li se kad zapitali kakva je struktura razreda koji su manji?
Iveki, taj razred je očito podijeljen jer u njemu ima više od troje djece s posebnim potrebam
a. Dakle, djece koja imaju pismena rješenja da nastavu ne mogu pratiti redovno i s tom djecom treba individualno raditi. Inače, zamislite da imate dijete u razredu s 25 učenika, dođete na informacije i učitelj vam kaže da je na satu vašem djetetu posvetio pune 2 min. Pa tako svih 25 učenika....A većini djece je to stvarno premalo.
Prikaži još ↓
Iv
Iveki13
05.3.2014.
Odustani
neznam za druge razrede,ali u ovom takve djece nema 100%.
Iv
Iveki13
05.3.2014.
Odustani
da ja znam,i zato sam i napisao to što sam napisao.
Iv
Iveki13
05.3.2014.
Odustani
zagreb00007- u jednom od tih razreda je djete od šogora,a u drugom od njihovih prvih susjeda, i roditelji bi to sigurno znali,a pogotovo djeca.
Iv
Iveki13
05.3.2014.
Odustani
reci mi ti onda o kojim se to učenicima radi ,kad ti znaš.
S1
SUSSIE_1
05.3.2014.
Odustani
Iveki13, roditelji NEMAJU pravo znati o dokumentaciji druge djece jer su to povjerljivi podaci. A vjeruj mi i da nema takvih...ima se što pomučiti s 13 djece. Č
im se radi o područnoj školi neki od njih nisu imali olovku u ruci do sada, vjeruj mi. Nisam učiteljica i ne borim se za svoju djecu, ali bi li ti više volio da učiteljica tvog djeteta ima13-15 učenika i može s njima sve uvježbati ili da ima 25 i da jednostavno ne stigne. Koliko se vremenski na jednom satu može posvetiti jednom učeniku...izračunaj. je li to dovoljno malom prvašiću??? A usput ne zaboravi da danas ima i puno djece s poremećajima u ponašanju, od onih koji su samo razmaženi do onih koji imaju i dijagnoze....što dodatno otežava rad i učitelju i drugoj djeci.
Prikaži još ↓
iu
iustitia
05.3.2014.
Odustani
zagreb00007.....Srceparajuće priče o nastavnicima koji su figure u dječjim životima i formiranju mladih osoba možeš pričati onima koji nisu išli u školu. U veći
ni škola maksimalno 30% nastavnika zavrjeđuje bitno veću plaću od one koje sada imaju, 30% njih ima plaću proporcionalnu svom radi, a 30% je preplaćeno i bilo bi bolje da ne rade u školi jer su mnogi štetni i opasni za djecu.
Prikaži još ↓
S1
SUSSIE_1
05.3.2014.
Odustani
iustitia, zagreb ne priča srceparajuće, nego svakodnevne životne priče. Vjerujem u njih jer sam sama išla u školu i likovi mnogih (ne baš svih) nastavnika znača
jno su utjecali na mene.Vrijeme je prošlo, a ja ih se rado sjećam i sadih puno bolje razumijem. Dapače, na različitim godišnjicama upravo oni koji su bili loši(ili učenjem ili vladanjem) sad se smiju i i sami priznaju da je učiteljima bilo teško s njima. Isto tako i moja djeca su išla u školu i jasno sam vidjela svakakvih problema s kojima su se učitelji susretali. Potpuno se slažem s tvojom statistikom da sigurno ima onih koji nisu za rad s djecom i da nisu za rad s djecom, al nažalost, zbog lošeg statusa konkurencije među učiteljima je sve manje. Tako npr. u nekim školama nikako da dobe učitelje matematičare pa na njihovim mjestima rade ing.slično je i sa stranim jezicima, kemijom... A za rad s djecom puno je važnija metodika, način rada a ne sam sadržaj.
Prikaži još ↓
iu
iustitia
05.3.2014.
Odustani
sussie ... U životu djece više štete, trauma i problema uzrokuje onih 30% nastavnika koji su opasni za djecu nego što oni dobri nastavnici postignu sa svojim po
zitivnim utjecajem. Na jednoj skupu (godišnjica mature) raspravljali smo o nastavnicima iz OŠ i vrlo malo ljudi ima pozitivan stav o tim ljudima. U lijepom sjećanju ljudima ostanu 2-3 nastavnika. Većina (prosječnih) nastavnika su "izblijedili" iz sjećanja. Oni loši su se duboko urezali i bude negativne emocije.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .