Obavijesti

Tech

Komentari 0

Učenje uživo: Kada učimo o vulkanima, zovemo Island...

Učenje uživo: Kada učimo o vulkanima, zovemo Island...
6

Nastavnik geografije i humanitarac Dejan Nemčić napokon je dobio stalni posao, a njegovi učenici uče na sasvim novi način. 'Ovako zapamtimo svaku lekciju', kažu đaci

Kakvo je to tirkizno more, a što je vulkanski ili krški krajolik, pitanja su iz geografije koja šestašima često zadaju probleme.

No učenicima 6. b iz Osnovne škole Ivo Andrić u novozagrebačkom kvartu Sopot to je bilo vrlo lako naučiti uz novog učitelja geografije Dejana Nemčića (32).

Javnosti već poznat po svojem neumornom humanitarnom radu u Africi, ali i kod kuće, kao i jedan od najvećih inovatora u nastavi, veliki zaljubljenik u putovanja i rad s djecom, čovjek nevjerojatne energije, od ove je jeseni za stalno zaposlen u OŠ Ivo Andrić, gdje je odmah krenuo sa svojim projektima.

Profesionalno usmjeravanje djeci treba omogućiti od vrtića
Profesionalno usmjeravanje djeci treba omogućiti od vrtića

Učenje uživo sa svih kontinenata te crtanjem mapa koje potom koriste učenici u Africi. Jednu takvu je upravo završio Matej, a karta će se kroz koji mjesec naći na zidovima učionice u Tanzaniji.

Pokretanje videa...

01:16

- Djeca su se danas pogubila u negativi, no to se mijenja kad im daš priliku i objasniš da će svojim radom spasiti drugu djecu - kaže Nemčić, koji je inače dobitnik Ponosa Hrvatske 2016. zbog humanitarnog rada. U njegovoj učionici reforma se provodi već sedam, osam godina, bez obzira na to gdje je radio. Naime, ponekad naporno i djeci teško razumljivo gradivo on pretvara u nezaboravan događaj.

- Kad smo radili Afriku, učitelj nam je nazvao svoje prijatelje u Tanzaniji. Tako smo shvatili što znači tirkizno more - uglas nam govore Lea, Nikša, Adon, Ana, Kristina i ostali mali veseljaci iz 6. b.

'Potpisala sam i zadnja dva kurikuluma, Povijest i Tjelesni'
'Potpisala sam i zadnja dva kurikuluma, Povijest i Tjelesni'

Vulkane s Islanda pokazao im je naš veliki znanstvenik Sven Maričić, a Dejanovi prijatelji širom svijeta sigurno će im se javiti i u novim virtualnim putovanjima kroz lekcije geografije. Dejan ističe i koliko su mu pomogli roditelji koji su dali novac za pametnu ploču, a sretan je što je u ovoj školi pronašao ekipu toliko spremnu na suradnju. No, kaže, žalosti ga što na istu ili bilo kakvu suradnju ne nailazi u Ministarstvu znanosti i obrazovanja.

Sve svoje projekte financira iz nastavničke plaće i priznaje da mu je sve teže. Ipak, ne zaustavlja se. Pozivi za predavanja o radu s djecom i novim pristupima nastavi stižu mu iz cijeloga svijeta, a možda najvažnije putovanje je tek pred njim. Zbog projekta povezivanja Skypeom učenika s ostatkom svijeta dobio je poziv da s još sedam ljudi iz cijeloga svijeta provede dva dana na rubu svemira te se od tamo javi učenicima. To će biti lekcija za pamćenje!

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport
INVESTICIJA OD 100 MILIJUNA EURA

VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport

Posjetili smo Tehničku školu u Novskoj čiji program tehničara za videoigre upisuju učenici iz cijele Hrvatske. Ovdje počinje i gradnja supermodernog Centra za gaming
Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'
GENIJALAC IZ VELIKE GORICE

Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'

OŠ Eugena Kvaternika u Velikoj Gorici već godinama prati potencijalno darovitu djecu. Ronald Podgorski jedan je od takvih učenika
Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo
SVE JE SAMA ODRADILA

Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo

Učenica sedmog razreda u zagrebačkoj OŠ Stenjevec Lucija Blažek (14) ispitala je 549 učenika, nastavnika i programera. Zanimalo ju je što znaju o STEM-u