Škole trebaju u razredima imati anatomske fotelje za učenike i učenice, super brzi internet, svakom učeniku podati tablet i mobitel, ostavit ih na miru, da u miru ti 4 -,6 sati provedu na fejsu,instagramu, da mogu mirno fejkati, lajkati, da ih profesori ne ometaju, i da glavna stvar, da budu u markiranim odjećama i obućama.A profesori da im u e imenike upisuju za svaku aktivnost tijela same petice.
ma
marta59
18.12.2018.
Odustani
Sve to stoji. Danasnje generacije su previse zaludene mobitelima, internetom itd. Ali ovakve komentare cesto cujem od onih istih roditelja koji svojem djetetu o
d malih nogu guraju mobitel pod nos samo da sute. Zalosno za gledati. Djeca od 2,3 godine po 4,5 sati dnevno gledaju crtice na mobitelu i zasto bi onda trebali ocekivati da ce kad krenu u skolu ostaviti mobitel i krenit se bavit drugim stvarima? Zasto se onda djecu osuduje jer su stalno na mobitelu? Nisu djeca kriva, roditelji su
Prikaži još ↓
DD
DDking
18.12.2018.
Odustani
Svi su na mobitelima, ne samo djeca. Generacije koje nisu imale nikakve tehnologije u mladosti danas puno provode na mobitelima zasto onda kriviti mlade? Pa zar
ne upijaju oni od starijih?
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
18.12.2018.
Odustani
Sve to stoji ali to nije problem školstva nego kućnog odgoja. Problem školstva je (opisano u članku i to poprilično dobro) to što se učenike opterećuje do grani
ce izdržljivosti i ne pušta ih se da "odrastu" sami. Više nalikuje na programiranje (kao u vojsci) nego učenje i odgajanje individualne, samostalne i odgovorne osobe. Kako ćeš nekog naučit odgovornosti ako im nikad ne daš neku vrstu odgovornosti? I kako očekivat da će biti normalna osoba ako 8+ godina ima osjećaj kao da je u zatvoru? Kako očekivat da se djeca maknu od mobitela kad nemaju nikakvu drugu zanimaciju osim mobitela/interneta? Vi isto sigurno kad dođete doma odmah idete igrat košarku, plivat rješavat sudoku/križaljku pa tek onda TV/Internet, dajte molim vas više sa tim komentarom za mobitele samo ispadate licemjeri
Prikaži još ↓
Maximus_M
18.12.2018.
Odustani
super si to rekao
vi
vidum
18.12.2018.
Odustani
Bolnaistina, ovo što ti napisa kao sarkazam, 99% učenika smatra logičnim, pravednim, poštenim i pametnim. Upravo je ovo to što njima treba i za što se zalažu. I
u tim svojim nastojanjima nisu sami.Uz njih su svi osim "zatucanih Balkanaca".
Prikaži još ↓
sherlock-ica
18.12.2018.
Odustani
Istina je ovo za dicu, istina je navedeno za roditelje. Ali imajte u vidu da postoje roditelji koji ne koriste tehniku, da postoje roditelji koji ne daju dici m
obitele, da posroje roditelji koji ni u ludli ne bi kupili markiranu odjeću dici, ali...postoji onaj ALI, takvi roditelji popuštaju pod pritiskom manjine, iz straha da će im dite bit obilježeno u školi. Isto kao što postoji više učenika u razredu koji ne prave probleme, ali neki će se među tom većinom povest za manjinom, a i oni koji neće ili će se smijat ili šutit. Ni jedan đak, čak i da to misli, neće dići glas i reći: "dajte ljudi, nije u redu". Zašto? Zato što se boji da bi onda on mogao postati "objekt". A što se nastavnika tiče, razumijem ih, nije im lako po tom pitanju, učenik NE SMIJE nastavniku odbrusivat a kamoli ga gađat nečim itd, ali...i ovdje postoji ALI, nastavnici ne rade svoj posao kvalitetno. Nekad davno smo imali puno više učiti, bilo je bitno samo proći svo to gradivo i ispitivati, sve se svodilo na ocjenjivanje. Jedina razlika danas je u tome da se od dice ne traži puno (i to zbog onog gore navedenog), ostalo je ostalo isto. I dalje je cilj proći gradivo i ispitivati. Opet se sve svodi na ocjenjivanje, čini mi se čak i više, dobiju neke radne listiće za vježbati, ona ih ocjeni, rade neku online vježbu (pričam o tzv. školi života) ona ih ocjeni, dobiju jedan opet pišu isti ispit, dobiju opet jedan pa po treći put pišu isti ispit itd. Traže od njih da uče za ocjenu a ne za znanje.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
18.12.2018.
Odustani
Sve je to istina, samo što se svodi da školstvo radi na principu koji odgovara nekom prošlom vremenu. Kao prvo i osnovno danas se živi i radi drugom dinamikom,
a za uspjet u životu (što je nakraju i konačni cilj školstva) treba i prilagodit školski sustav današnjem dobu. Na kraju krajeva obrazovanje je proces, a nijedan proces nije dobar ako je "rigidan" i nepromjenjiv, jer će kad tad zastariti i postat suvišan. A ne želim oda nam obrazovanje postane suvišno (zadnji put je bilo suvišno u srednjem vijeku na selu; što će srednjovjekovnom seljaku obrazovani sin koji ne može radit na polju.)
Prikaži još ↓
An
Anonimno13
19.12.2018.
Odustani
Mentalna bolest nije nesto smijesno i puno je vaznije nego kemijske formule
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .