Vjeronauk, glazbeni, likovni... ajmo prestat sa tim, i napraviti pravu "školu za život", a te predmete ostaviti bakama i svećenicima nek pile klince u slobodno vrijeme.
Obrazovni sustav nam je zastario i vrijeme je da uvedemo neke moderne stvari, a starce koji odlučuju o obrazovanju, konačno poslati u penziju.
dilbert
20.5.2020.
Odustani
Gledao danas školu za 3 razred na tv, strašno, moj prvašić odbio gledanje nakon 3 dana.....
pl
pametnih_li_ljudi
21.5.2020.
Odustani
Molim te da mi objasnis sto je to "skola za zivot" buduci da sigurno nije ucenje zanata. Glazbena i likovna kultura te teologija i eitka su opca kultura, dok su
mnjam kako ces uciti djecu variti, popravljati cijevi ili izradu obuce. Tako da me bas zanima tvoje videnje "skole za zivot"...
Prikaži još ↓
Rm
Rospija mala
21.5.2020.
Odustani
A što, škole inače nisu za život? Stupidna floskula aktualne ministrice. Glazbeni, likovni i ostalo, za osnovne škole je normalna i dobra stvar, osim ako ne mis
liš da su kultura i umjetnost općenito glupa i nepotrebna stvar. Sve više postajemo poput nekih zapadnjaka, zaglupljeni, izdresirani samo da radimo i nakon posla marš natrag u boks, poput psa. Mlađe generacije imaju sve manje znanja, kulture i odgoja, svi samo bulje u ekrane i krajnje idiotske gluposti na Tik Tok ili kako se već zove, to je strašno koliko su cijele generacije zaglupljenje. Idiokracija nastupa. I naravno, svakoj vlasti odgovara što gluplji narod ovce koji ne misle svojom glavom, već samo kimaju na sve što im se servira od vlasti i medija.
Prikaži još ↓
JohnnyBravo
21.5.2020.
Odustani
Škola za život, u mojoj viziji, je škola koja bi klince učila ČINJENICE prije svega, pa bi tako vjeronauk zauvijek nestao iz škola.
U školu bi bilo zabranjeno u
nositi mobitele, bilo bi puno više komunikacije neovisne o predmetima, više fokusa na odnose unutar obitelji.
Puno više poticanja kreativnosti, i usmjeravanja djece u područja u kojima su najbolja.
Naše školstvo forsira učenike da imaju iz svih predmeta peticu, da bi se lakše upisali u bolju srednju školu, a gube kreativce u određenim područjima.
I sami znate koliko je genijalaca odbijalo učiti suhoparne činjenice, a danas su bogati i uspješni ljudi.
Skoro svaki školski predmet bi mogao detaljno iskritizirati, a večina ih je preopširnih i prenatrpanih bespotrebnim podatcima.
Svijet se mijenja, a mi i dalje učimo zastarjele, nevažne podatke, kasnimo sa informatikom, robotika je jadna... ali je zato "U registraturi", i npr vrlo subjektivan pogled na povijest Hrvata strašno važno.
Izbaciti i smanjiti 30% predmeta, a uvesti predmete koji razvijaju mozak.
Rusi imaju šah u osnovnoj školi, a Finci, Nizozemci i ostale normalne države su obrazovne sustave doveli do savršenstva.
Raditi na komunikaciji, jer djeca su nam mutava, samo bulje u ekrane...
Naš obrazovni sustav i dalje stvara kvizomane, likove koji znaju kad je napoleon prdnuo, ili kad je ban Jelačić očelavio, ali neznaju zamijeniti žarulju.
Stvarati radnike, a ne buduće zombije, koji će se uvaliti u državnu firmu, i gledati u monitor 8 sati, do kraja života.
Prikaži još ↓
pl
pametnih_li_ljudi
21.5.2020.
Odustani
@Petar Pan Ti bi ucio cinjenice? Znaci da matematika otpada iz skole buduci da 1+1=2 (i slicni izracuni) nije empirijski dokaz i samim time nije de facto cinjen
ica. Religija je pitanje metafizike. Filozofija stvara teoriju koju onda potvrduje praksa
Prikaži još ↓
Rm
Rospija mala
22.5.2020.
Odustani
PetarPan, a do sad se u školi nisu učile činjenice? Vjeronauk je izborni predmet, pa tko voli nek izvoli, tko neće ne mora. Još nešto što se tiče činjenica i vj
eronauka: vjeronauk je stvar vjerovanja, a ne činjenica, slažem se. Ali teorija evolucije također je stvar vjerovanja, a ne činjenica. Dogma je dogma. Netko vjeruje da je sve stvorio Bog, drugi pak vjeruje da je sve (prostor, vrijeme, materija, energija) nastalo ni od čega, samo od sebe, iako se to suprotstavlja temeljnim fizikalnim zakonima ili da je život nastao tako da je oživio kamen u nekakvoj lokvi (karikiram) i razvio se u milijune iznimno kompleksnih vrsta. Sam od sebe. Istinu, činjenice, nikad nećemo znati, oboje je stvar vjerovanja. Zašto onda jedno proglašavati činjenicama, iako to nisu, a drugu opciju ništa manje relevantnu kad su činjenice u pitanju, izbacivati, kako bi ti učinio? Nadalje, kažeš treba poticati kreativnost (s čime se apsolutno slažem), ali bi istovremeno izbacio glazbeni, likovni....a koji su vrlo bitni za razvoj kreativnosti. No, slažem se da je previše preopširnog gradiva, pretrpanog beskorisnim i besmislenim podacima tipa "koliko kave godišnje proizvodi Brazil" ili "koliko se ovaca uzgaja u Argentini". Btw, glazbeni i likovni, razvijaju apstrakciju, dakle mozak.
Prikaži još ↓
JohnnyBravo
22.5.2020.
Odustani
Likovni i glazbeni mogu biti izborni predmeti, ili aktivnost van školskog vremena.
Ovo za vjeronauk ne želim niti komentirati, to je ispiranje mozga, a ispiranj
e mozga malodobnoj djeci je perverzno i zlonamjerno.
Razgovarajte sa svojim klincima o vjeri koju im na silu gurate pod nos, ali iskreno, i bez galame i prijetnji.
Mislite da je 7-8 godinjaku fora slušati bajke o mršavom bradonji kojeg su mlatili 5 dana, pa ga razapeli na križ?
Budite iskreni prema sami sebi, i priznajte da je vjeronauk izborni predmet koji u stvari nije izbor vašeg djeteta, nego vas, baka i djedova.
Prikaži još ↓
pl
pametnih_li_ljudi
22.5.2020.
Odustani
Sama cinjenica kako ti se videnje religije odnosi na '' ispiranje mozga na nacin pricanja bajki o mrsavom bradonji kojeg su mlatili 5 dana, pa ga razapeli na kr
iz'', govori o tome koliko si nezreo za ovaj razgovor. Sto se tice ''fore'', stvar odlaska na vjeronauk je stvaranje vrijednosti djeci koje se cijene u drustvu. Mislim da nije lose za djecu da slusaju kako nije u redu krasti, lagati, varati, ubijati. I ovdje cu stati, buduci da daljnja elaboracija ne bi imala smisla, buduci da kao sto sam rekao, ocito si nezreo za ovaj razgovor...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .