Inicijatori novog referenduma bih trebali formulirati drugačije pitanje"očistimo uhljebe i neradnike u Hacu".Na tome svaki budući koncesionar temelji svoj profit.Ovi što predlažu referendum su također uhljebi kojima paše postojeće stanje a referendom traže upravo zbog toga da ne završe na ulici.Vlada ne treba prodavati Hac,već konačno smoći snage da napravi reda u Hacu i da Hac stvara profit isto takav kakav bio ostvario koncesionar ali na žalost ne može maknuti stotine uhljeba koji su se godinama gomilali po političkoj,rodbinskoj vezi pa npr imamo u Hac-u u širolinoj radi deda,njegov sin i unuk a masovno su zaposleni muž i žena,otac i sin,majka i kćerka,....to ne bio problem da se nešto radi,već se čita dnevna štampa i pije kava na špici.Ako bih se takva pitanja riješila kao i pitanja sustava naplate cestarine koji proizvode ogromne troškove i usporava promet" uvođenjem vinjeta,"dodatno se smanjuju troškovi i počinje se stvarati dobit što bih naravno budući koncesionar odmah uradio.Ali naravno lakše nam je pod krinkom"ceste su naše"zadržati postojeće stanje.
Security_Advisor
06.10.2014.
Odustani
Apsolutno točno!!Nama ne treba nikakav referendum za autoceste,a ni ne treba nam davanje tih istih autocesta u koncesiju.Napraviti reda,očistiti uhljebe i nepot
iste te konačno početi raditi kako i spada.
Prikaži još ↓
gi
gilera511
06.10.2014.
Odustani
amen
Bi
Born in the wrong era
06.10.2014.
Odustani
U redu, a kako ti mislite izvesti referendumom, a da pođe na Ustavnom sudu?
o
-o-
06.10.2014.
Odustani
a kako mislite ocistiti uhljebe?
ma
mamba5
06.10.2014.
Odustani
Vrlo teško,oni koji bih to trebali učiniti su ih i uhljebili pa im je očito lakše to prepustiti koncesionaru
o
-o-
06.10.2014.
Odustani
cemu onda predlazes preformulaciju pitanja?
ma
mamba5
06.10.2014.
Odustani
Htio sam samo reći da je nepotrebno davati Hac pod koncesiju što automatski znači da ne bih niti bilo inicijative za referendumom a time i referendumskog pitan
ja ali je je potrebno umjesto davanja Hac-a pod koncesiju napraviti da tako kažem reformu u Hacu,zbrinuti veliki broj viška radnika kako u službi održavanja tako i u sektoru naplate cestarine,maknuti naplatne postaje i uvesti "vinjete".Isto to bih učinio i koncesionar i tako stvarao profit.Pitanje je sad,zašto mi to ne možemo učiniti već prepuštamo koncesionaru da to učini i pokupi 80 milijardi u 30 god ili je još nešto drugo možda mutno u pitanju.
Prikaži još ↓
o
-o-
07.10.2014.
Odustani
zato jer imamo losu vladu, a nju mozemo rijesiti zeljkinim referendumom.
Dk
Deaktivirani korisnik
07.10.2014.
Odustani
Točno, tako "mamba5" ,... Dončić i Stanićev sindikat sa drugom Kasunićem na čelu, su uz blagoslov Vlade uništili ARZ koji je u 80% stvari bio 20 godina ispre
d HAC-a, i tako od 2 tvrtke sa lošim upravljačkim menagmentom, napravili prvo 4 još gore (HAC, ARZ, ARZ-ON i HAC-ONC), a sada 3 (jer su u međuvremenu ugasili ARZ-ON). Radnici iz bivšeg ARZ-a u gotovo pa građani drugog reda, tako da će prilikom slijedeće čistke prvo oni dobiti nogu, a u foteljama od direktora pa do "šefa" odjela, grupe i sl, sjede nesposobni poslušnici koji ne bi znali voditi najobičniju birtiju, a kamoli društva sa tolikim kapitalom. Nisam za monetizaciju, ali nisam ni za Stanića i njegovo "poštenje".
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .