Nisu ih zaboravili baciti nego su ih zaboravili prepakirati i staviti drugi datum roka trajanja.
area 62
10.11.2017.
Odustani
Zaboravili ih prodati Pivcu :))
Dk
Deaktivirani korisnik
10.11.2017.
Odustani
tako je,ja sam se ljetos zatekao u studenca di su ispred mene ljepili nove etikete na piletinu u frižiderima
slavonika
10.11.2017.
Odustani
mene vise zabrinjava zasto je rok trajanja napisan na toj naljepnici umjesto da je tvornicki otiskan na vracici,ovakvu naljepnicu i ja kod kuce mogu isprintati
i preljepiti a kako ne tek trgovine
Prikaži još ↓
an
an3
10.11.2017.
Odustani
Bože dragi koja glupost od komentara da ne povjeruješ. U kojem ti stoljecu zivis? Prvo i osnovno taj proizvod ide u povrat i nema nikakv drugi razlog da se ovaj
proizvod prodaje tako, vec ljudskom nepaznjom. Drugo nitko ne prepakirava takav proizvod i ne ljepi datume gore U DUČANU. Neinformiran si zato i pišeš ovakvu glupost da ljudi to čitaju i ovih 22 koji su lajkali skupa sa tobom, pojima nemaju o radu u dučanu. Kao treće imate zdrave oci i ruke i uvijek mozete okrenut proizvod da vidite jel dobar datum.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
10.11.2017.
Odustani
an, znači ti oćeš reć da ja ne vjerujem svojim očima kad su žene ljepile nove etikete preko isteklog roka i rekle mi da one samo rade što im se kaže ?????
an
an3
10.11.2017.
Odustani
HAHAHAHHAHAHA ma je, najvjerovatnije je tak. Dižem palac odmah. Iskreno, ja radim u dučanu i nikad to nisam vidila. Kao drugo, proizvodi tipa cekin, vindon, pod
ravke, gavrilovica i pika su sigurni - velike firme rade povrat i nikad se nije dogodilo da nece uzet. A to šta ste vi vidli gospodine dragi neznam, nempgu rec da lazete al ako je onda tak to se radi drugacije. Iskreno sad kad govorite tak ispada da te zene nared ducana ljepe etikete i rade tako posao, a mislim to je onda stvarno tesku humor za mene. ZA TAKVE SE STVARI DOBIVA DIREKTAN OTKAZ, NIKAD NISAM CULA TO "RADIM STA MI KAZU" PA DA LJEPE NOVE DATUME.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
10.11.2017.
Odustani
pa normalno da je nevjerojatno, zato sam i napisao . znam što sam vidio i čuo i nije me briga za vašu proceduru. isto kao što mi se dogodilo da je bombonjera na
polici bila na akciji 37 a u kasi na blagajni i dalje 56, pašteta na polici 8, na blagajni 12. hoćete reć da ni to nije moguće???? bez obzira na velike kazne???
Prikaži još ↓
an
an3
10.11.2017.
Odustani
e vidiš, to vjerujem, ja sam osobno prva osoba koja ne voli plodine baš zbog toga, al ovo s mesom nevjerujem i dalje, sry, aj lp dragi covjece!
Dk
Deaktivirani korisnik
10.11.2017.
Odustani
nemam ni jedan razlog za laganje, lp i vama
Pu
PutZaNigdje
10.11.2017.
Odustani
@tony Ako se cijena na polici i u katalogu razlikuje od naplaćene, imaš pravo kupiti robu prema cijeni u katalogu ili polici gdje je naznačena akcija (osim ako
se ne radi o pogrešci). Treba pratiti račune, jer oni koji rade na sustavu su isto ljudi i griješe, te se oko cijena redovito događaju pogreške jer se često mijenjaju.
Isto tako ovo za "prepakiravanje", mislim da su blagajnice lijepile nove cijene ili akcijske a ne rok trajanja. Vjerovao ili ne, ljudi koji rade u centrima nemaju ništa od toga koliko će proizvoda ili ne prodati određena trgovina ili centar, rade za svoju mizernu plaću.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .