Turistička zajednica Istarske županije svake godine dodjeljuje ovu nagradu za izuzetan doprinos na području marketinga u istarskom turizmu
U Rovinju dodijelili 'Zlatne koze', nagradu za turizam u Istri
Prigodnom svečanošću u Rovinju su u ponedjeljak navečer dodijeljene nagrade "Zlatna koza - Capra d'oro" koje Turistička zajednica Istarske županije dodjeljuje koncem svake godine za izuzetan doprinos na području marketinških aktivnosti u istarskom turizmu.
Nagrade za životno djelo 2022. godine i izuzetan doprinos razvoju i promociji istarskog turizma postumno su dodijeljene poznatom istarskom književniku i novinaru Dragi Orliću te Franku Lukežu, značajni gastronomski novinar i publicist, a koje su preuzeli članovi obitelji.
Ovogodišnji dobitnik nagrade "Zlatna koza" u kategoriji Inovativni proizvod je Jure Bralić iz tvrtke Green Grove d.o.o. za projekt Gradske tiskare Antico Motovun. Naime, motovunska Gradska tiskara Antico, nazvana po slavnom nakladniku Andrei Anticu da Montona rođenom upravo u tom gradu u 15. stoljeću, originalan je turistički projekt mladog poduzetnika Jure Bralića, koji, odjeven u srednjovjekovni kostim, kao šegrt "crne umjetnosti", izrađuje tiskarske proizvode Gutenbergovom metodom.
U kategoriji Turistički proizvod dobitnik "Zlatne koze" je hotelsko-turistička kompanija Arena Hospitality Group za Grand Hotel Brioni Pula koji je otvoren početkom svibnja te ima 227 luksuznih soba i apartmana, a ekskluzivan osjećaj rezultat je pomno isplaniranog uređenja, prožetog profinjenom elegancijom.
"Zlatnu kozu" u kategoriji Eventi osvojio je Pepermint d.o.o. za organizaciju eventa Weekend Media Festival u Rovinju. Naime, ova manifestacija je najznačajniji medijski, poslovni i komunikacijski festival u jugoistočnoj Europi koji okuplja poslovne, marketinške, medijske, digitalne, IT i tehnološke stručnjake iz cijeloga svijeta.
Dobitnice "Zlatne koze" u kategoriji Vizualne komunikacije su Turističke zajednice središnje istre, grada Buzeta te općina Barban, Kanfanar, Svetvinčenat i Žminj za promotivni video odnosno film "Autentična Istra - Good mood / Good food" koji je nastao s ciljem promocije gastronomije ruralnog dijela Istre.
Posebna priznanja za inovativni i kontinuirani doprinos na podizanju kvalitete usluga i doživljaja dobili su Valamar d.d. i Maistra Hospitality Group.
Inače, prijavljene kandidature ocjenjivale su se po kreativnosti, kvaliteti izvedbe i postignutom komunikacijskom učinku.