Kaj got!! Kakovi prosvjedi, kakvove reforme?!? Pa u skolstvo u Hrvata dost je uvesti samo 2 nova predmeta u skladu sa aktualnom dugogodisnjoim tradicijom u Hrvatskoj, a koja ce trajati dok Hrvatske bude. Kao PRVO: MITO-matika. Taj bi bi predmet mlade Hrvate ucio, komu, kad i u kojim prigodama i kolko novca dati. Vec u predskoli bi se trebalo poceti uciti osnove podmicivanja i korumpiranja. Za pocetak jos u vrticima djecu uciti poceti treba, kako da se rijese bilo kakvoga osjecaja srama, jer kao što vidimo SRAM JE GLAVNA PREPREKA NAPREDOVANJU u zemlji Hrvata. U daljem tijeku skolovanja treba uciti kak davati mito, od cestovnih policajaca, kojekakvih inspektora, lijecnika i drugog medicinskog osoblja, instruktora, profesora na fakultetima, drzavnih birokrata svih razina do neizostavnih politicara na svim razinama vlasti. DRUGI predmet kojega treba uvesti, je UHLJEBiologioja. U njemu bi se izucavale radnje potrebite za UHLJEBLJENJE u drzavne tvrtke i administraciju... Satnicu vjeronauka ostaviti takva kakva je,, jerbo su i ateisti valjda vec shvatili da Hrvatskoj samo Bog i Bogorodica mozda pomoci mogu. Da hrvatski ucenici i studenti ne bi bili preoptereceni novim predmetima, SMANJITI satnice; kemije, fizike, biologije i ionak vecini omrazene matematike. Pa komu to u Hrvatskoj jos treba. I to je sve kaj na hrvatskim skolama i fakultetima treba, a ne tam nekakve nesretne reforme, kak god se zvale.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .