Spartacus mudro zboris... ali kakva je situacija u drzavi nebi se cudio da i sve te zelj.nesrece stave na ledja toj petorici okrivljenih. Iskreno nije mi jasno zasto su kupili tih nekoliko Vlakova koji stvarno ne mogu voziti po nasoj pruzi. i onda jos izadje u novine da je te iste vlakove Njemacka povukla s svojih pruga te servisirala i prodala. Ako pogledamo malo u povijest informacija od nagibnim vlakovima (ne samo u HR) vidjet cete da su 3-4 godine nakon kupovine uocene greske na kocionom i nagibnom sustavu. To je kod Vlaka isto sto i upravljanje motorima na avionu... zar ne? Izravni krivac u ovom slucaju je Kalmeta koji je trebao osnovati istrazno povjerenstvo da utvrdi uzroke a ne da ljudi iz Vučetića utvrđuju svoje teorije bez adekvatne opreme i terena. Zar nije malo smiješno kako baš MUP vještači DRŽAVNU firmu u sporu protiv 5 civila. Pa normalno da ce svim silama zeljeti prikazati njih 5 kao krivce jer tako drzava nebi morala i njima isplatiti odstetu.
al
aladin93
30.4.2013.
Odustani
Ni sam nisi svjestan koliko si gluposti napisao na jednom mjestu. Idemo redom. Lička pruga je kompletno remontirana prije dolaska nagibnih vlakova, dakle priče
o tračnicama iz marije terezije i lošoj pruzi padaju u vodu. Druga stvar, taj vlak nije svemirski brod nego je jednak svakom drugom vlaku samo što ima nagibnu tehniku koja mu omogućava veće brzine u krivinama (zavojima). Dakle, ne postoji pruga po kojoj nagibni vlak "ne može voziti". Nagibna tehnika se uključuje tek pri brzini od 70 km/h, ako vozi 50 km/h, onda vozi kao i svaki drugi vlak odnosno ne osjeti se da je "nagibni". Dalje, to što si pročitao u nekim novinama objesi mačku o rep jer novinari uglavnom nemaju blage veze ni o čemu osim o korištenju worda ili kojeg već programa u kojem pišu članke. Nije istina da je njemačka povukla te vlakove iz prometa, evo ti jednu sliku tog istog nagibnog vlaka na pruzi u njemačkoj: ( http://de.academic.ru/pictures/dewiki/54/612_078_mohren.jpg ). Sljedeće, te "greške" u kočionom i nagibnom sistemu su ti iste kao kad ti se na autu pokvari anlaser pa ga popraviš i voziš dalje. Ili se ti možda rješavaš auta kad mu crkne anlaser jer se bojiš da ćeš poginut zbog toga? Te greške na vlaku se relativno brzo otklone tako da ti i to pada u vodu. I na kraju, istraga je pokazala da je za izlijetanje tog vlaka kriv ISKLJUČIVO retardant koji se nalazio na tračnicama, odnosno istraga je pokazala da je vlak bio potpuno ispravan. Kad tako jako vjeruješ novinama, mogao si pročitati i vidjeti na TV tih dana da je nakon tog nagibnog na istom mjestu izletila i drezina koja je išla u pomoć (onaj žuti stroj snimljen kamerom kako izlijeće, sjećaš se??).
Prikaži još ↓
al
aladin93
30.4.2013.
Odustani
Osim toga iz Kaštel Starog je krenuo još jedan vlak prema rudinama u pomoć, ali nije mogao savladati uspon (i to imaš na youtubeu, strojovođa Lojić je govorio z
a dnevnik). Daj mi sada ti reci kako je to moguće da se u isto vrijeme pokvare kočnice na čak 3 vlaka? Da završim priču: kriv je onaj tko je naložio polijevanje čistog koncentrata retardanta na prugu, umjesto razrijeđenog s vodom. Ta ili te osobe ako ih je više trebaju biti kažnjene jer su bili odgovorni za pravilnu uporabu tog sredstva. Točka.
Prikaži još ↓
rescueST
02.5.2013.
Odustani
Aladin93; vidim braniš promašenu kupovinu nagibnih vlakova. Sve to što si napisa djelom stoji...ali, objasni mi slijedeće; koliko od 8 (osam) kompozicija nagibn
ih vlakova još vozi? Zapravo ne trebaš, jer je to jednostavan broj; 1 (jedan), a ostali; jedan je totalno skršen u sudaru s šleperom na ŽCP kod Knina, jedan je se nageja u Rudinama i još stoji nagnut na ranžirnom kolodvoru u Solinu, a ostalima su istekli atesti, pokvarili se pojedini djelovi a tvrtka "bombardier" ne šalje nove djelove jer nemaju interesa pošto je garancija istekla, tako da stoje na kolodvoru u Zagrebu (možeš ih viditi s ceste između željezničkog i autobusnog kolodvora u Zagrebu). Pruga je možda rekonstruirana, ali nije cijela (jer izmjena pojedinih pragova i tucanika nije rekonstrukcija cijele trase, iako možda uprava to tako prikazuje radi naplate), nadalje nagibna tehnika se je jako rijetko koristila (ista se može isključiti), te u konačnici uspon K. Stari-Labin kroz Rudine, Labinske drage je uspon s najvećim nagibom u Europi i tu je 80-ih bila velika željeznička nesreća teretnog vlaka (malo poviše mjesta izlijetanja nagibnog i robela), a da ne govorim o vremenskim uvijetima (bura, snijeg...jer nisu rijetki slučajevi da su upravo nagibni vlakovi iskakali zbog sniježnih nanosa).
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .