Obavijesti

Tržište auto osiguranja: Allianz izaziva - krenula tržišna borba!

Tržište auto osiguranja: Allianz izaziva  - krenula tržišna borba!
3

Liberalizacija tržišta auto osiguranja tema je koja je već mjesecima aktualna i javnost sa nestrpljenjem očekuje promjene koje će proizaći iz tog procesa

Ulaskom Hrvatske u Europsku Uniju, započeo je proces liberalizacije na tržištu auto osiguranja. Inozemna konkurencija potaknula je osiguravatelje na poboljšanje vlastite ponude i prilagođavanje potrebama korisnika. Osiguravajuće kuće teže oblikovanju ponude koja će maksimalno biti prilagođena potrebama korisnika, ali ne samo kroz povoljnije cijene već i u pogledu obogaćenja ponude kroz dodatna prava i pogodnosti. 

Liberalizacija tržišta auto osiguranja tema je koja je već mjesecima aktualna i javnost sa nestrpljenjem očekuje promjene koje će proizaći iz tog procesa. Generali osiguranje je prvo prihvatilo nove tržišne uvjete, te ponudilo tržištu niže cijene auto osiguranja. Potez Generalija nije primljen sa oduševljenjem među konkurencijom koja je raznim zamkama (djelomično uspješno) pokušala doskočiti promjeni cijena na žalost vozača.

Što li to Allianz sprema?

Allianz osiguranje na hrvatskom tržištu djeluje od 1999. godine, a danas drži 13% tržišnog udjela u sektoru osiguranja u Hrvatskoj samim time zauzima drugu poziciju među hrvatskim osiguravateljima. 

Prema podacima Hrvatskog ureda za osiguranje, Allianzov udio na tržištu auto osiguranja u Hrvatskoj u 2012. godini iznosio je 9,37 posto. Usporedbe radi, udio Generali osiguranja iste godine iznosio je 2,54 posto. Evidentno je da su oba osiguratelja odlučna u namjeri da povećaju svoje udjele na tržištu te konkuriraju vodećima. Navedenu tezu Generali je potvrdio brzom reakcijom na tržišne promjene, a Allianz uzvraćanjem udarca. 

Što sadrži Allianzova ponuda?

Novi izazivač na tržištu auto osiguranja, Allianz jutros je medijima izašao s porukom: „Oslobodili smo cijene“. Istražili smo što sadrži Allianzova ponuda. 

Nova ponuda Allianz auto osiguranja obuhvaća:

• Besplatnu pomoć na cestama u Hrvatskoj za sve korisnike koji sklope policu obveznog osiguranja do 31.3.2014 godine

• Sakupljanje MultiPlusCard bodova

• Obiteljski popust

• Pravnu pomoć – troškove zastupanja

• Zaštitu ostvarenog bonusa čak i u slučaju štete ukoliko dvije godine nakon ostvarenih 50% bonusa nije skrivljena šteta

Kao što smo spomenuli, Generali je raznim smicalicama (ukidanje zelene karte, zabranjivanjem oglašavanja, itd) djelomično bio onemogućen u provedbi svoje strategije prilagođavanja cijena. Konkurencija (do danas) nije reagirala. Allianz je prvi bitni igrač na tržištu koji se usudio odgovoriti i prilagoditi cijenike potrošačima. Konačno je došao trenutak kada vodeći igrači na hrvatskom tržištu osiguranja moraju odgovoriti ili svjedočiti gubitkom tržišnog udjela. 

Kako najlakše usporediti cijene?

Portali za usporedbu cijena su novost na našem području i javnost je nedovoljno informirana o istima. Za razliku od hrvatskog tržišta, portali namijenjeni usporedbama cijena vrlo su popularni u Americi i zemljama Europske Unije i korisnicima su od presudne važnosti pri donošenju odluka. Osnovne prednosti takvih portala nalaze se u činjenici da nude neovisne i nepristrane informacije o cijenama koje su provjerene i točne. Potvrda kvalitete i važnosti web stranica za usporedbu nalazi se u činjenici da su takve stranice prema Google-ovim podacima treće na listi najutjecajnijih izvora kod donošenja odluke o kupnji online osiguranja. Osim usporedbe cijena, portali za usporedbe nude mogućnost i online naručivanja. 

Kompare.hr je hrvatski portal za usporedbu cijena iz područja financija, osiguranja, telekomunikacija i energije. Na jednom mjestu nudi usporedbu svih ponuđača usluga, a pritom zadržava neovisnost i jamči točne informacije što korisnicima olakšava donošenje odluke. Korištenje portala je besplatno, a ujedno nudi mogućnost narudžbe željenih proizvoda te mogućnost ocjenjivanja i komentiranja pružatelja usluga.  

Primjer usporedba cijena

Kompare.hr donosi usporedbu cijena auto osiguranja hrvatskih osiguravajućih kuća. Primjera radi, usporedili smo cijenu auto osiguranja za vozilo zagrebačkih registarskih oznaka snage 85kW – 110kW, i bonusom od 30%. Vozač je starosti 45 godina. 

Najpovoljnije auto osiguranje za tog korisnika je Allianz i to u iznosu 2.994,80kn.

Usporedili smo cijenu auto osiguranja za korisnika riječkih registarskih oznaka, snage motora 34kW -44kW, bonusa od 40% i dobi vozača od 35 godina. 

Prema izračunu, za takvog korisnika najpovoljnija je ponuda Triglav osiguranja i to u iznosu 1.336,01kn. 

Zaključno, cijena auto osiguranja ovisi o više čimbenika kao što su registarske oznake, snaga automobila, visina bonusa pa čak i dob vozača. Ovisno o kombinaciji čimbenika mijenja se cijena auto osiguranja i isplativnost ponude pojedinih ponuđača. Prema tome, preporučamo da provjerite cijenu auto osiguranja prema osobnim karakteristikama uz pomoć kompare.hr kalkulatora. Besplatno je.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Provjerite kako rade trgovine na Badnjak, Božić i Štefanje
DETALJAN POPIS

Provjerite kako rade trgovine na Badnjak, Božić i Štefanje

Trgovine smiju raditi 16 nedjelja u godini, a trgovine i šoping centri sami biraju koje će to nedjelje biti. Radno vrijeme trgovina i trgovačkih centara nedjeljom pogledajte u našem detaljnom vodiču