Nije mi jedna stvar jasna. Plinara ili ko zna ko dostavlja plin u privatne kuće. Zar nije logićno da ta ista plinara ili neko drugi ne traži svake godine papire o provjeri uređaja i instalacija u tim kućama. Normalno da je to trošak za vlasnike objekata, ali to je istovrimeno i njihova zaštite. NEMA papira o ispravnosti, nema ni plina.
bu
budalajlama
06.2.2020.
Odustani
Najčešće uopće nije uzrok neispravan bojler ili instalacija, nego dovod svježeg zraka u prostor. I kod najispravnijeg bojlera dođe do trovanja kad potroši kisik
u prostoru/stanu.
Prikaži još ↓
PO
POTPEC
06.2.2020.
Odustani
budalajlama: Onaj koji provjerava ispravnost uređaja istovrimeno triba provjeriti i dovod svježeg zraka u prostor. I u dozvoli za taj bojler navesti kako i š
ta triba raditi kako bi se doveo doveo dovod zraka. ILI kod tog montiranja bojlera uvjetovat i nesmetani dovod svježeg zraka.
Prikaži još ↓
bu
budalajlama
06.2.2020.
Odustani
Ljudi obično adaptacijom stana ili kupaonica građevinskim zahvatom naprave problem. Ugradnjom PVC stolarije onemoguće dotok zraka jer ona dihta 100%.Ili ugrade
ventilator da izbacuje vlagu/paru iz kupaonice, ili napa u kuhinji, a time dođe do "sukoba interesa" dimnjaka i ventilatora. Ventilator nadjača atmosferski dimnjak i povuće narag dimne plinove, CO2 i CO. Vrata na kupaonici MORAJU po smjernicama plinare biti perforirana gore i dolje, ali to nitko ne kontrolira , osim kod preuzimanja i kontrole novih instalacija koja se tek pušta u pogon, a kasnije ljudi naprave svašta. To mi je struka, pa znam
Prikaži još ↓
PO
POTPEC
06.2.2020.
Odustani
budalajlama: Ne kažem da nisi u pravu. ALI BAŠ ZATO triba svake godine biti pregled, kako uređaja (bojlera) tako i ozraćivanja prostorija.
bu
budalajlama
06.2.2020.
Odustani
Nije to zakonski riješeno. Evo, u Zagrebu sada postoji neka uredba po kojoj dimnjačari mjere nekim aparatom učinkovitost sagorijevanja plina u plinskim aparatim
a, a o njima nemaju blage veze. To je Udruzi dimnjačar dodijelio Holding koji vedri i oblači u Zagrebu u vezi komunalnih djelatnosti, a pod čijom kapom dimnjačari dobivaju koncesije. Inače, za to su stručne osobe servisera, ali njih se ne pita, niti su dobili taj posao. Bave se isključivo servisiranje/popravkom bojlera, i to kad ih netko pozove. Znači, zakonom to nije riješeno, prepušteno je volji građana koji o tome uopće ne razmišljaju. Servis auta uzimaju za ozbiljno, a servis plinskih bojlera zadnja stvar u životu, dok se ne pokvari.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .