Zvončica Vucković, Iris Androšević Pinjuh i Martina Stojanović udružile snage i snimile kampanju koja slavi ženstvenost i eleganciju
Tri generacije bezvremenskih ljepotica u jako seksi kampanji
Zavodljiv i senzualan ženski odjevni predmet – najlonke - ove godine napunio je svoj 77. rođendan. Zahvaljujući izumu najlona, svjetlo dana ugledale su 1938.godine, na ushićenje brojnih pripadnica ljepšeg spola. Njihovim dolaskom tržište je naprosto eksplodiralo, žene su ih kupovale u tolikoj količini da je u jednom trenutku potražnja čak premašila ponudu.
Danas, nekoliko desetljeća nakon, najlonke su postale dio kulture odijevanja te su i dalje neizostavan predmet svake ženske garderobe. Dolaze u svim mogućim bojama, uzorcima i materijalima, tako da uistinu svaka žena može pronaći ono što najbolje pristaje njezinoj osobnosti i karakteru.
U Hrvatskoj su dobro poznate i mnogima omiljene one s predznakom Jadran. Od svog osnutka Jadran tvornica čarapa su lider u proizvodnji i prodaji ženskih, muških i dječjih čarapa, a njihove kolekcije uvijek donose prekrasne modele atraktivnog i modernog dizajna. Jadran tvornica čarapa lansira liniju 'Premium' čarapa koju odlikuju specijalno odabrani materijali zbog kojih je premium linija uistinu posebna.
Snimljena kampanja ujedinila je tri dive čija se bezvremenska ljepota savršeno uklopila u modnu priču Jadran čarapa. Ove uspješne i prekrasne manekenke nevjerojatne karizme, Zvončica Vucković, Iris Androšević Pinjuh i Martina Stojanović , svaka kao ponosna predstavnica svoje generacije, udružile su snage i snimile kampanju koja slavi ženstvenost i eleganciju te nam pokazuje kako žena može biti zavodljiva u svojim čarapama bez obzira na godine. Upotpunite svoj poslovni, casual ili pak večernji look visoko kvalitetnim čarapama u najbližim Jadran prodavaonicama.