Očito su imali neki problem koji nisu uspjeli otkloniti, iako sumnjam da je riječ o tehničkom razlogu - rekao je Boris Popović sa Zavoda za aeronautiku Fakulteta prometnih znanosti, koji radi i kao instruktor letenja. dakle,, ja ne znam sto bi rekao ovom uvazenom i svjetski priznatom strucnjaku?! ocito je da su imali problem? ma neeee, iz ciste dosade i objesti pilot je srondao avion ubivsi i sebe i ljude u njemu. ja isto sumnjam da je bilo tehnickih problema,, kako rekoh,, rijec je o dosadi iskljucivo.... boze me sacuvaj,, ne samo strucnjak nego i vidovnjak. BTW uglavnom je rijec upravo o tehnickim problemima kada su avioni u pitanju, pogotovo kada njima pilotira netko sa tolikim brojem sati letenja na istima...
gv
gvandamar
24.3.2015.
Odustani
problem a nije tejnicki? dali se ko sjeca zone sumraka, mozda im je netko bio na krilu?
sg
samo gledam
24.3.2015.
Odustani
ivo-nije taj covjek nikakvu dao izjavu to 24 baljezga po svome ili im je opet los COPY PASTE
dipsy2010
24.3.2015.
Odustani
Možda je bio terorizam ..... a to nije tehnički problem. Čudno da se piloti nisu javljali kontroli..... Možda ih je netko onesposobio???? Možda je o tome tip ra
zmišljao
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
24.3.2015.
Odustani
dvije stvari koje su mi pale napamet kad su rekli da je izgubio 9 kilometara visine u desetak minuta su eksplozivna dekompresija ili zaleđivanje napadnih rubova
krila . kad se dogodi dekompresija pilot se mora spustit na visinu od 2-3 km u što kraćem vremenu da bi ljudi mogli disati normalno jer u kemijskim generatorima kisika ima dovoljno za 15ak minuta koje je potrebno da se avion spusti i moguće da se išao naglo spuštat uslijed dekompresije i zveknuo u planinu. Zaleđivanje je druga opcija budući da se led hvata na krilima, repu, trupu, usisnim kanalima motora i na antenama, čime je poremećen i rad mnogih instrumenata (Pitotove cijevi, visinomjera itd.). Nadalje, kod zaleđivanja raste otpor, pada uzgon, raste težina zrakoplova, slabi snaga motora, smanjuje se brzina, narušena je stabilnost. Iliti avion može ući u stalling (slom uzgona) zbog poremećene aerodinamike a kad avion uđe u stalling pilot izgubi kontrolu nad avionom... doduše na toj visini se može izvuć iz stallinga ali..... evo primjera kako avio završi kad uđe u stalling na maloj visini doduše na videu je to zbog poremećaja centra mase al poanta je bitna https://www.youtube.com/watch?v=y-tMBSJaeRY
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .