Baš na toj cesti ima hrpa nepotrebnih i besmislenih ograničenja. A vozači ograničenja koja ne služe sigurnosti nego su samo nečiji rukoper od odgovornosti ignoriraju i voze prema osjećaju. Većina. Par pojedinaca će bojažljivo i oprezno voziti 60 ako piše 60, ili još bolje 55 za svaki slučaj. A cesta je konstruirana za znatno veće brzine i tog jednog sporog će preticati bar 10 vozača. Da je ograničenje 80, onda bi i taj spori vozio brže i možda bi ga preticalo jedno ili nijedno vozilo. Tempo vožnje bi bio ujednačeniji, vozilo bi se brže a puno sigurnije. Da je pameti prometnih "stručnjaka".
RR
Rudy Rudy
17.12.2023.
Odustani
U pravu si definitivno,bar za tu cestu,bravo.Prošao sam jučer tamo ali teško je znat šta se točno dogodilo,već je pao mrak i bilo je teško proć
vi
vilnius
17.12.2023.
Odustani
Mislim da bi i jedna i druga familija sve dale se poštivalo ograničenje i vozilo sporije...
tutek!
17.12.2023.
Odustani
Pa kad smo kod ograničenja, idemo svugdje staviti ogranjčenje 10km/h pa će se broj stradalih daleko smanjiti. Ili da uvedemo obavezu guranja auta. Svatko tko sj
eda za volan na žalost mora biti svjestan da je vožnja rizik. I zato bi trebali pametne prometne stručnjake koji će znati prepoznati potencijalno opasna mjesta i (samo) na njima staviti ograničenje a ne da se u moru nepotrebnih ograničenja ne mogu prepoznati ona koja imaju smisla i gdje je potreban dodatni oprez. Ista stvar i sa hupserima: primjer starog Čulinca: Komadić ceste nekih 50-60m, prije i poslije kojeg skrećeš pod pravim kutem brzinom pješaka. Dakle nema šanse da tu možeš razviti neku brzinu, ali "genijalac" je ipak postavio hupser za 40km/h, ilegalnih dimenzija, naravno, bez obzira što bez tog hupsera nitko ne bi (mogao) preko 20-30. A takvim primjera je bezbroj.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .