Probajte voziti 55 km na sat tamo gdje je dopušteno 50 i gotovo svi će vas pretjecati.I onda se pitamo gdje je problem.
cibalitanac11
30.9.2019.
Odustani
I trube i sto je jos najgora stvar sto pretjecu na punoj liniji,ispred pjesackog prijelaza, mladez nam je nestrpljiva,valjda zato sto voze nabrijana auta i mi s
a malo kubika im bukvalno smetamo !
Prikaži još ↓
The Stand
30.9.2019.
Odustani
Alija, to sto si ti neprilagođen ne znaci da i ostali moraju biti takvi.
Mr
Mrphy
30.9.2019.
Odustani
50-60 u naselju, a izvan je ok i 80, ja bi tako vi kako vidite
The Stand
30.9.2019.
Odustani
Alija, ako ti želiš voziti/živjeti brzo, umrijeti mlad i biti lijepi leš to ne znaci da i drugi vozači moraju i ti isto žele.
Dk
Deaktivirani korisnik
30.9.2019.
Odustani
Šta 50 da je ograničenje 80 opet bi bilo puno onih kojima si spor
Malicia
01.10.2019.
Odustani
Alija Aljo.... takve kao ti treba odma u zatvor, anonimnost se ovdje lako probije......
on
onajkojizna
01.10.2019.
Odustani
i sto onda ek trube zaobilaze eto imo los ego i poginio neces ni ti bome dugo
tu
tutek
01.10.2019.
Odustani
Karadarko, problem je što ograničenja 40 i 50 niču posvuda kao gljive ludare poslije kiše. Ako na pustoj preglednoj ravnici bez kuće, bez ičega, samo livada, na
iđeš na ograničenje 50 (a ima takvih puno) svakom je jasno da ne može biti jednako opasno voziti tu i u nekom naselju prepunom pješaka, vozila, biciklista, djece... a ogranicenja ISTA. Jedini zaključak je da ograničenja nisu zbog ničije sigurnosti nego zbog punjenja proračuna. A onda ih nitko niti ne poštiva. Da imamo prometne stručnjake koji će ograničenja postaviti sa smislom, dakle tamo gdje treba, onda bi ljudi počeli vjerovati u ograničenja i pridržavali bi ih se.
Prikaži još ↓
Smoke_on_the_Water
01.10.2019.
Odustani
"Probajte voziti 55 km na sat tamo gdje je dopušteno 50" ....... eto u tome je problem ...... u "probajte". Autor ovog članka probao je voziti po zakonu i očigl
edno mu se nije svidjelo.
Prikaži još ↓
tu
tutek
01.10.2019.
Odustani
Smoke, ni ti ne shvaćaš. Nemaju smisla ograničenja na mnogim mjestima. Od autoceste do otvorenih cesta... Ili ti stvarno misliš da ako ti 3km prije prve kuće na
pustoj livadi stave tablu naseljenog mjesta što automatsk iznači ograničenje 50, da je to i potrebno? A onda kad uđeš u to mjesto, sto metara prije škole postave šumu vrištećih znakova upozorenja, i pazi sad, znak ograničenja 60 (da, 60km/h), pa se onda pitaš koliko si trebao voziti prije toga kad sad trebaš "usporiti" na 60. Ili na 2km ravne otvorene ceste punu crtu, zatim između 2 zavoja udaljena 200m stave isprekidanu. Znači na 2km pregledne ceste ne smiješ preticati ali zato u onom kratkom djeliću između zavoja smiješ. A možeš samo ako imaš ferrarija ili nešto tome slično... Ako ne nekim mjestima 99% vozača krši zakon onda se treba zapitati kakav je smisao toga ograničenja ako ga NITKO ne poštuje. Autocesta gdje smo se desetljećima vozili 130 (ili 120) sa starim krševima jugićima, ladama i ostalom kramom, sada sa puno boljim voznim parkom većinom su ograničenja 100. Stara Zagorska, van naselja u većini ograničenje nerazumnih 60, kojeg se NITKO ne pridržava, a onda na nekom drugom mjestu kroz čitavo NASELJE dozvoljeno 80. Kad shvatiš da takve nelogičnosti ubijaju vjeru ljudi u znakove možemo nastaviti.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .