Ja to napravim puno brže i s više gasa. Malo ih razgrnem i đenja
TNT2
17.1.2015.
Odustani
u potunosti se slažem sa tobom a još bolje ako imam neki stari auto koji ima jake branike uhh sa uživancijom nazad pa naprijed ....
Rafo
17.1.2015.
Odustani
@TNT2 - da, na žalost nekada su auti imali normalne crne odbojnike s kojima se moglo dodirnuti drugi auto ili bilo što drugo bez ikakvog oštećenja, a da i ne sp
ominjem prije toga čelične odbojnike...danas odbojnici praktično i ne postoje i nitko se zbog toga ne buni, čak su svi kupci sretni što bez doplate dobijaju "odbojnike" u boji karoserije.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
17.1.2015.
Odustani
Nije točno, svaki auto ima čelične odbojnike koji su skrivene ispod plastike.
Rafo
17.1.2015.
Odustani
@porumisi - nisi shvatio smisao mojeg komentara - nije važno što je ispod plastike, nego da je ta plastika lakirana u boju karoserije i da je podložna i najmanj
em oštećenju (koje se vidi i koje poskupljuje održavanje auta), a prije je ta plastika bila crna ili siva (ali ne lakirana) i na njoj se sitna oštećenja uopće nisu vidjela. Osim toga, današnji "odbojnici" su toliko integrirani u karoseriju, da se svaki i najmanji udarac prenese dalje, pa je popravak još skuplji. A sve je to potpuno nepotrebno. Što je falilo prijašnjim odbojnicima? Čak su (po meni) auti bili i ljepši, osim što su bili praktičniji i jeftiniji za održavanje.
Prikaži još ↓
vi
vidum
18.1.2015.
Odustani
Nije istina da ga nijednom nije dotakao, nego gotovo svaki put. Istina je da ga nije ogrebao, jer je to izvodio vrlo malom brzinom, pri kojoj oštećenja nisu mog
uća.Neka vozila podnose udarce bez oštećenja i do 10 km/h. Ipak, treba priznati da manevar nije ni malo jednostavan, jer treba dosta dugo održati koncentraciju.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .