Volvo V40 ostvario je najbolji rezultat u povijesti kompaktne klase, a Fordov B MAX odlično je prošao na ispitivanju sigurnosti iako mu nedostaje nosač između vrata
Testovi su stroži, no svi su novi modeli sigurni u sudaru
Euro NCAP je odradio još jednu “rundu razbijanja u ime sigurnosti”. Ovoga su puta nastradali novi Audi A3, Ford B-MAX, Isuzu D-Max, Kia Cee’d, Renault Clio te Volvo V40. Unatoč tome što je Euro NCAP nedavno ponovo pooštrio kriterije rezultati su odlični. Pet modela je ocijenjeno s maksimalnih pet zvjezdica, a od njih odskače jedino pick-up Isuzu D-Max koji je ocijenjen sa solidne četiri zvjezdice.
Najbolje rezultate ostvario je Volvo V40, koji je u tri od četiri kategorije nadmašio konkurenciju. Volvo je tako dominirao u zaštiti odraslih putnika s 98% bodova, u zaštiti pješaka s 88% te pri elektroničkim sigurnosnim sustavima sa 100% bodova. Volvo je time ostvario najbolji ukupni rezultat u kompaktnoj klasi u povijesti Euro NCAP testiranja. Najboljim se pri zaštiti djece putnika pokazao novi Renault Clio s 89% bodova.
Iako je Isuzu D-Max osjetno lošiji od testiranih konkurenata, od NCAP-a je zaslužio pohvale jer je znatno napredovao u odnosu na model testiran 2008. godine. Tada je naime, D-Max ostvario katastrofalne dvije zvjezdice.
Zračni jastuk na Volvu štiti i pješake
Jedan od razloga odličnih rezultata za V40 je i zračni jastuk za pješake. On se nalazi na dnu vjetrobranskog stakla te iskače prilikom naleta na pješaka i štiti njegovu glavu od najtvrđih dijelova auta.
Ford B-MAX odličan unatoč nedostatku nosača između vrata
Nekonvencionalno konstrukcijsko rješenje u Fordu B-MAX-u - nepostojanje B-nosača između vrata - izazivalo je sumnje u sigurnost automobila. Izostavljanjem središnjeg nosača se uvelike gubi na čvrstini konstrukcije, no kako je karoserija dodatno učvršćena B-MAX na NCAP testovima nije imao nikakvih problema.