Važno da su ju opet produljili jer kao stara nije već bila predugačka. Zašto? "Octavia je na granici sportskih performansa". Nije li to obiteljsko-poslovni automobil i čemu uopće ovdje riječ "sport"? Nisam nikada vidio utrke karavana. I to što se ljudi za njom okreću - možda im je čudna?
TP
Timotej Prvi
17.5.2020.
Odustani
Imam Octaviu, al prethodni model, RS verziju. Nemam malo jaci motor unutra zbog utrka, vec zbog tog sto puno putujem i snaga mi poprilicno bitna. Eh sad, da rec
em ono najbitnije. Nije stvar u tome sto je auto pre dugacak, nego opcenito su nam parkiralista premala!! Doslovce. Napravljeno je po normama iz ne znam koje godine, a auti sve širi i širi. Da ne kazem o tome kako vozaci ni ne gledaju kako parkiraju i kako otvaraju vrata, Na sve strane mi postrugan auto, posto apsolutno nijedan vozac nije ostao da barem popricamo normalno i da mi se isprica zbog nepaznje.
Prikaži još ↓
DiSiBioKadMeneNijeBilo
17.5.2020.
Odustani
snage uvik triba, ona gradska auta ispod 100 konja triba zakonom zabranit, samo smetaju po cesti
jamadolac
17.5.2020.
Odustani
Postoji i limuzinska izvededba. Doduše proizvodnja je počela tek u 2 mj o.g. i pitanje je kada će u prodaju.
mi
mican
17.5.2020.
Odustani
@Timotej Prvi, o tome baš i govorim. Unazad 15 godina auti su skoro u svakoj klasi narasli u duljinu 20 pa i više cm, a parkirališta su ostala jednaka ili ih jo
š više stiskaju praveći se glupi i koristeći neke stare norme. Da ne govorim da je danas puno više automobila na cestama nego prije 20-ak godina. Optimalna duljina obiteljskog karavana je 450 cm. Nema što u njega ne stane. Tu skidam kapu Golfu koji ne povećava duljinu. E sad, da ću kupit Octaviju zato jer je 5 cm dulja od nekog drugog konkurtenta - neću, baš naprotiv. Što se tiče motora i izvedbe, vozio sam RS i meni je to katastrofa, ali poštujem svačiji ukus i potrebe. Samo mi je iritantno od strane novinara stalno forsiranje sportskih odlika automobila koji sportski nisu. I to ne bi bio problem, nego onda proizvođaći rade aute po ukusu ljudi koji te aute nikada neće kupiti. Većina obiteljskih i poslovnih ljudi ne želi ležati u niskom sjedalu u koje teško upadne i još teže iz njega izađe, želi imati dobar pogled van, imati svijetlu i oku ogodnu kabinu koja nije totalno crna i želi imati udoban ovjes koji neće izbijati bubrege i izazivati mučninu i glavobolju. Ovako novinari pokopaju svaki auto koji nije "sportski", a proizvođači onda prodaju fore kupcima da su im auti neudobni jer su baš kupci takve tražili.
Prikaži još ↓
mi
mican
17.5.2020.
Odustani
Iako, ruku na srce, teško da se danas za te novce može bilo što bolje i ljepše i kupiti. Škodi svaka čast.
TP
Timotej Prvi
17.5.2020.
Odustani
Mican, prije sam se puno bavio automobilima, i to onom ajmo reci najvisom klasom (vecinom sportskih, iako je bilo i limuzina, nabrijanih, da ti mozak stane, od
AMGa, S verzija Audija, M verzija BMWa, pa do ponekad egzoticnijih Lambor, Ferrarija, itd itd itd). Vozio sam svasta. Od obicnog ficeka / yugica s manje od 50 konja, do Audija s 500+ konja (i to najcesce jer ljudima nije bilo dovoljno, pa trebalo dignut na jos koju visu razinu). Mogu ti reci, da od svega sto se nudi po cestama i trgovinama automobila, da postoje prijevozna sredstva koja ne bi preporucio ni najvecem neprijatelju (nemam ih, al svejedno) - npr, neki od Opela (cak necu ni imenovat model/e), dok s druge strane isto tako znam sto nudi Škoda za taj novac. Da, svatko lako prilagodi se prema novcanim mogucnostima, al trenutno je definitivno Škoda best buy (s tim da se rješimo dilema, nit sam ikad imao išta s ikojim zastupnikom Škode, nit poznam ikog ko se bavi prodajom istog, vec govorim iz vlastitog iskustva).
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .