Obavijesti
komentari
Testirali smo novu Octaviju, ostat će kraljica našeg tržišta
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

mi
Važno da su ju opet produljili jer kao stara nije već bila predugačka. Zašto? "Octavia je na granici sportskih performansa". Nije li to obiteljsko-poslovni automobil i čemu uopće ovdje riječ "sport"? Nisam nikada vidio utrke karavana. I to što se ljudi za njom okreću - možda im je čudna?
TP
Imam Octaviu, al prethodni model, RS verziju. Nemam malo jaci motor unutra zbog utrka, vec zbog tog sto puno putujem i snaga mi poprilicno bitna. Eh sad, da rec Prikaži još ↓
DiSiBioKadMeneNijeBilo
snage uvik triba, ona gradska auta ispod 100 konja triba zakonom zabranit, samo smetaju po cesti
jamadolac
Postoji i limuzinska izvededba. Doduše proizvodnja je počela tek u 2 mj o.g. i pitanje je kada će u prodaju.
mi
@Timotej Prvi, o tome baš i govorim. Unazad 15 godina auti su skoro u svakoj klasi narasli u duljinu 20 pa i više cm, a parkirališta su ostala jednaka ili ih jo Prikaži još ↓
mi
Iako, ruku na srce, teško da se danas za te novce može bilo što bolje i ljepše i kupiti. Škodi svaka čast.
TP
Mican, prije sam se puno bavio automobilima, i to onom ajmo reci najvisom klasom (vecinom sportskih, iako je bilo i limuzina, nabrijanih, da ti mozak stane, od Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .