Nista cudno. Izmedju Zadra i Sibenika vecinom su prepravili brzinu na 50 km/h tako da ta cesta bude sto sporija kako bi ljudi isli na autocestu i placali je. I onda ljudi dodju na tu cestu, izgube zivce sa kenjavom cestom i raspale, pa zavrse pored.
amun6
20.5.2020.
Odustani
da to je koma. ljudi se osjećaju ko budale i onda popizde u krivom trenutku
ma
marko11011
20.5.2020.
Odustani
Nitko ništa nije prepolovio. Uvijek je bilo kroz naseljeno mjesto 50kmh. To sto su dosle kamere pa se ljudi napokon drze tih 50 je nešto drugo
tutek!
20.5.2020.
Odustani
Nije. Imaš naseljenih mjesta gdje je ograničenje 70 pa i 80km/h. U pravu je Sandro da umjesto da sankcioniraju divljake ili saniraju opasne dijelove, odgovorni
samo spuštaju ograničenja, često jako puno ispod razumnog. A nerazumna ograničenja malo tko poštuje.
Nije jednom bilo da na AUTOCESTI stave ograničenje 40km/h zbog malo kišice. Je li itko probao voziti toliko? Ako i je, već par sekundi kasnije je ubrzao zbog svoje sigurnosti kad je kraj njega opasno protutnjao jureći kamion bar duplo većom brzinom
Prikaži još ↓
An
Anonimus2017
20.5.2020.
Odustani
Samo ovo nije cesta Zadar-Šibenik nego Zadar-Ražanac (Pag)
mi
mican
20.5.2020.
Odustani
@tutek, točno. Ograničenja su na nekim mjestima toliko nelogična da je jako opasno kada ih se pridržavaš. S drruge strane, razumno prekoračenje brzine na takvim
mjestima neće nikoga ugroziti, ali će stvarati nepotrebnu nervozu koja je puno opasnija. Jer jedni se pridržavaju, drugi se osjećaju kao debili pa pretječu. Onda nam idu nabijat na nos kako ljudi ginu zbog brzine. Nije točno. Ginu budale koje divljaju. Nitko neće poginuti ako vozi 20 km/h brže od ograničenja. Osim toga. novinari će pokopati svaki auto koji ne leži dobro u zavoju prilikom jurcanja pa nam proizvođači i prodaju takve aute u kojima možemo jurcati po zavojima. Zato danas više ne možeš kupiti udoban auto za normalne novce jer sve mora vrištati i sve mora biti sportski i agresivno. Inače ne valja. Ja bih bio presretan kada bi auto industrija, prometni stručnjaci i policija sjeli za zajednički stol i dogovorili kakve aute treba raditi za uvjete i ograničenja koji su definirani u prometu.
Prikaži još ↓
tutek!
20.5.2020.
Odustani
To i mene iritira. Imamo bolesno preniska ograničenja a aute rade kao za piste. Pa daj malo popusti ili na jednoj strani ili na drugoj. Gdje su nestali udobni a
utomobili u kompaktnoj ili nekoj drugoj većini dostupnoj klasi? Udobnost ovjesa koji je nekad bio u "običnim" autima sad se nudi tek u bezobrazno skupim vozilima sa, naravno paprenim doplatama. A novinari na testiranju u svakom autu traže trkaći talent a ne pogodnost za svakodnevnu vožnju. I što je auto tvrđi i neudobniji to ga više hvale. Koga briga može li neki auto voziti slalom između čunjeva sa 62 ili 63km/h kad u svakodnevnoj vožnji u zavojima normalni vozač ne dolazi ni do pola sila koje isprobavaju na testiranju. A kad kad kupac plati i shvati što je kupio već je kasno.
Prikaži još ↓
mi
mican
20.5.2020.
Odustani
Ja platio pa shvatio. Istina, uvjeravali su me svi da se danas više ne rade udobni auti kao nekada (!!!!!), ali ono što sam kupio gore je od najgore noćne more.
Ispod 100.000 eura danas ne možeš nać normalno udoban auto pa da kažeš: "E jesu ga dobro napravili", a i znad toga treba dobro paziti.Nekada su aute konstruirali inženjeri, a danas auto novinari i stručnjaci za marketing. Auto novinari nikada neće dati novac iz vlastitog džepa za auto koji testiraju, ali se auto radi po njihovim željama. Testiraju se jurcanja po zavojitim cestama iznad Genove, mjere sekunde na Nurnbergringu i izbjegavaju sobovi. Sve stvari koje nikome ne trebaju i neće se s njima susretati, i na koncu sve stvari za koje takvi auti nisu niti namijenjeni. A to koliko je lak ulazak i izlazak iz auta, koliko je auto pregledan, koliko je iznutra oku ugodan, kolko su mu mekana i udobna sjedala i, prije svega, koliko mo je udoban ovjes i tih motor - koga briga. Novinari tako i tako dobiju auto, plati im se izlet na Azurnu obalu, jedu i piju o tuđem trošku i liječe svoju zadojenost automoto sportom, a na kraju nadrapaju stvarni kupci automobila koji se kasnije voze u klasutrofobičnim kantama i rebrima i vratnom kralježnicom prebrajaju beskonačne rupe i zakrpe na cesti. Žalosno je da je auto industrija zapravo jako nazadovala podilazeći mediokritetima. Najvažniji dijelovi automobila danas su felge, kromirani auspusi, agresivna dnevna LED svjetla i sjedala tvrda poput klupe u parku. I sve to za velike novce.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
20.5.2020.
Odustani
tutek! ti bi se trebal voziti prije 50 god. pa bi onda mogao nesto reci , kad sam ja dosao 1970god. s autom iz njemacke, i zasao iz auta , trebalo mi je neko v
rijeme da sam mogao micati kicmu , danas interesantno tih bolova nema , kaj mislis dali su zicevi postali tvrďi ili mekaniji pitanje za sveznalca.
Prikaži još ↓
tutek!
20.5.2020.
Odustani
Postala su tvrđa, jer premekana sjedala nisu dobra za kičmu. Ali negdje se treba postaviti granica. Sama sjedala su manji problem jer možeš dati izraditi neki
mekši prekrivač koji postaviš na sjedala. Ali ovjes, ogromne felge sa niskoprofilnim gumama, runflat gume i ostale bedastoće... a ceste prepune hupsera, prepreka, potonulih šahtova... Izolacija je druga priča, štedi se svaki gram da bi proizvođači ispunili eko norme i više zaradili... Tako rade svi sa velikim serijama automobila. Jedan izuzetak je novi citroen C5 aircross, on je još uvijek tipični udobni citroen a relativno povoljan...
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
20.5.2020.
Odustani
tutek! tebe muci samo zarada , pa razgovaraj sa obicnim radnicima i zamoli ih da rade za nul tarifu da bi ja recimo kod mercedesa mogao da kupim jeftino auto ,
jer gospodin Benz se vec davno obogatio , drugo , koliko puta sam cuo kad netko kaźe , moj stari radi kod Boscha dobra je placa , kad u ducanu vidi boschowu busilicu onda uh kakje skupa koja budala bi toliko platila , i tako u svemu, svi bi htjeli dobre place i da je sve jeftino , kako to funkcionira, daj rjesenje, da budu konacno svi zadovoljni .
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .