Obavijesti
komentari
Teška nesreća kod Karlovca: U sudaru je poginuo vozač auta
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

KrešoErjavac
D1 i dalje zbog takozvanih HR prijevoznika i prijevozničkog lobija i dalje nije zatvoren za teretna vozila. Cjela EU državne ceste zatvara samo u HR sve naopako I sam sam vozač i znam dionicu Zatvaranjem ceste za teretna vozila smanjili bi taj rizik za 90%
Dk
KrešoErjavac Ali onda treba platit autocestu.
Old Kresoje
U Austriji u nekim dijelovima je zabranjen promet kamionima i kroz te dijelove se prevoze vlakom. I mislim da je tu višestruka korist za sve. Ne zagađuju, ne u Prikaži još ↓
Dk
kreso ja bi zabranio promet teretnim vozilima u cijeloj hrvarskoj… mozda nitko vise nebi poginuo.. se slazes?
miha-m
Ako makneš kamione, onda će ginuti više ljudi. Zamisli da je umjesto kamiona bio osobni automobil. U tom slučaju bi vjerojatno bilo i više mrtvih i više ozljeđe Prikaži još ↓
zu
Brzina brzina i brzina.... treba puno vise radara pred ceste kao u Njemačkoj,Austriji itd.
maromaro72
D1 - zabranjeno za kamione.
Dk
maromaro72 Od kada?
manuela72
zutastrijela, neznam kako ce reagirati oni sto tvrde da u njemackoj nema ogranicenja , cemu onda radari .
Dk
Old Kresoje, pojma ti nemaš. Daj se malo informiraj zašto se išlo i kada na vlak kroz Austriju. Manuela72, i ti ko i Kreso,informiraj se prije nego pišeš koment Prikaži još ↓
zu
manuela72, Imas ogranicenja i to kako, ok na autoputu ima dionica di nema ograničenja i mozes vozit ali di su ogranicenja i vjeruj mi da ces platiti svako nasae Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .