Obavijesti

Tech

Komentari 6

Znate li koliko YouTube videa ima više od milijarde pregleda?

Znate li koliko YouTube videa ima više od milijarde pregleda?
1

300 sati video materijala korisnici uploadaju svake minute na YouTubeu, a više od 10.000 videa skupilo je iznad milijarde pregleda. Ova najveća video mreža proslavila je 13. rođendan

Prošlo je već 13 godina od kada su Steve Chen, Chad Hurley i Jawed Karim pokrenuli YouTube, najveću i najpopularniju mrežu za objavljivanje video sadržaja.

YouTube je danas druga najposjećenija web stranica na svijetu i postaje televizija budućnosti. Više od 92% hrvatskih millennialsa i generacije Z koristi YouTube. Ove generacije veliki dio svog vremena provodi online: provjeravaju društvene mreže, informiraju se o proizvodima i kupuju online te prate video sadržaj. Istraživanje Ipsos BRANDpuls za 2017. godinu pokazuje rast utjecaja interneta na odluku u kupovini (50,3%) dok je taj postotak u 2014. iznosio 37,7%. S druge strane, u 2017. godini TV je utjecao na odluku o kupnji kod samo 11,7% millennialsa u odnosu na 2014. kada je utjecao na 37,7% pripadnika te generacije.

Millennialsi i generacija Z obožavaju YouTube. Četiri od 10 osoba u toj dobnoj skupini koristi ga barem jednom dnevno, pokazuje Googleov potrošački barometar. Suprotno uvjerenju da na YouTubeu samo slušaju glazbu i gledaju videospotove, millennialsi ga osim za zabavu koriste i za učenje, informiranje i povezivanje s drugima. Čak 20% njih smatra da je YouTube sadržaj relevantniji i zanimljiviji od onog na televiziji.

Slijede nevjerojatne činjenice o YouTubeu:

• Prvi YouTube video uploadan je 23. travnja 2005. godine

• YouTube trenutno ima 1,3 milijarde korisnika

• 300 sati video materijala korisnici uploadaju svake minute na YouTubeu

• Gotovo 5 milijardi video zapisa pregleda se svakoga dana na toj mreži

• 3,25 milijardi sati svakoga mjeseca gleda se sadržaj na YouTubeu

• YouTube svakoga dana ima više od 30 milijuna posjetitelja

• 8 od 10 ljudi između 18 i 49 godina gleda video zapise na YouTubeu

• 50% gledatelja mlađih od 32 godine neće biti pretplaćeno na TV servise do 2025. godine

• 6 od 10 ljudi preferira live video umjesto TV prijenosa

• 10.113 videa na YouTubeu ostvarili su preko milijardu pregleda

• 20% Amerikanaca koristi YouTube dok 80% korisnika dolazi iz ostatka svijeta

• YouTube korisnici 38% čine žene, a 62% muškarci

• Prosječan broj prikaza videa na YouTubeu putem mobitela iznosi oko milijardu

• Više od polovice korisnika dolazi na YouTube preko mobilnih uređaja

• Broj sati koje korisnici provode gledajući video zapise na YouTubeu povećava se za 60% u odnosu na prošle godine, što je najbrži rast koji smo vidjeli u posljednje 2 godine

• YouTube podržava 76 različitih jezika (što pokriva 95% internetske populacije)

• YouTube je pokrenuo lokalne verzije u više od 88 zemalja

Digitalni trendovi na konferenciji Digital Takeover

Budite dio druge po redu konferencije Digital Takeover koja će se održati 13. ožujka 2018. u CineStaru u zagrebačkom Branimir Centru i saznajte sve što vas zanima o trendovima u digitalu, kako se nositi sa svijetom neprestane inovacije te kako je digitalna transformacija, disrupcija, inovacija i “experience” ekonomija promijenila način na koji se odvija posao.

Više informacija o konferenciji saznajte na Facebooku i www.digitaltakeover.hr.

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 6
Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh
DIGITAL TAKEOVER

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh

Predsjednik Uprave Atlantic Grupe jedan je od najuspješnijih biznismena u Europi, a njegov poslovni put do vrha inspirativna je priča o poslovanju u kojem uvijek treba imati rješenje u rukavu za najgore situacije
Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja
ZNAČAJNA UŠTEDA

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja

Ljetna sezonska sniženja su završila, no to ne znači i kraj popustima i niskim cijenama. Ako pomnije pratimo ponude u trgovinama i web shopovima, proizvode po sniženim cijenama možemo kupovati tijekom cijele godine
Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska
Marka iz budućnosti

Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska

Uskoro će se na domaćem tržištu pojaviti prva digitalno-analogna kombinacija poštanske marke, čiji će dio služiti za uobičajeno slanje pošte, a dio za korištenje na blockchainu