Sve o uspjehu jednog od najboljih svjetskih nogometnih trenera i kako taktike iz svijeta sporta primijeniti u poslu moći ćete čuti na Digital Takeoveru u organizaciji 24sata s glavnim sponzorom Hrvatskim Telekomom
Zlatko Dalić otkriva što je zajedničko sportu i biznisu na putu do uspjeha
Zlatko Dalić danas slovi za jednog od najboljih svjetskih trenera, a njegov uspjeh s Vatrenima koje je doveo do finala Svjetskog prvenstva primjer je pomno smišljene strategije iz raznih perspektiva – od vrhunske taktike do detaljne psihološke analize svih procesa. Vještine koje ovaj ugledni sportski stručnjak danas posjeduje rezultat su bogate igračke i trenerske karijere.
Stručnu trenersku karijeru započeo je 2000. godine postavši pomoćnim trenerom u Varteksu, a bio je i pomoćni trener Draženu Ladiću u Hrvatskoj nogometnoj reprezentaciji do 21. godine. Nakon Varteksa je preuzeo klupu Rijeke. Bio je trener i albanskoga prvaka Dinama iz Tirane, prvoligaša Saudijske Arabije - Al Faisaly i trener Al Hilal olimpijske nogometne momčadi. Trenirao je i momčad kluba Al-Ain FC iz Ujedinjenih arapskih emirata. Po izboru sportskih novinara u Ujedinjenim arapskim emiratima, Zlatko je 2014. dobio nagradu za trenera godine.
Na mjesto izbornika hrvatske nogometne reprezentacije postavljen je 2017., a nakon uspjeha u Rusiji Udruženje europskih trenerskih udruženja (AEFCA) proglašava ga najboljim trenerom. Prethodno je u izboru FIFA-e uvršten među tri najbolja svjetska nogometna trenera u 2018. godini, iza Deschampsa i Zidanea. Proglašen je i drugim najboljim izbornikom na svijetu u 2018. godini prema izboru Međunarodnog instituta za nogometnu povijest i statistiku.
Samo četiri i pol mjeseca od odigranog finala Svjetskog prvenstva u Moskvi, napisao je knjigu 'Rusija naših snova: kako smo Hrvatsku učinili najsretnijom zemljom na svijetu'. Svu zaradu od prodaje knjige donirao je u humanitarne svrhe - Zakladi Vatreno srce za pomoć potrebitoj djeci. U knjizi govori o svojim stavovima, dvojbama, izazovima, strahovima i naravno o putu do uspjeha.
A koja je razlika između uspjeha u sportu i poslovanju? U sportu kao i u poslu isplati se postaviti ciljeve, razviti strategiju i vježbati. Ono što je zanimljivo je da mnogi sportski timovi rade bolji posao od poduzeća kada je riječ o ključnim područjima poput vodstva i upravljanja.
U nogometu većina momčadi provodi pet dana u tjednu pripremajući se za samo jednu utakmicu. Cilj je doživijeti neuspjehe u praksi i popraviti pogreške prije same utakmice. U poslu često ne postoji takva praksa. Primjerice, timovi rijetko prođu prezentaciju tri ili više puta prije nego što ju predstave pred potencijalnim klijentom. I, koliko ljudi u tvrtkama zapravo uzme vremena za raspravu nakon važnih sastanaka?
U poslu, lideri i menadžeri često moraju riješavati teške situacije unutar timova. To se ne događa na sportskom terenu. Treneri poput Dalića ne mogu ući na teren pa svoj tim moraju voditi sa strane, iza crte. Trener komunicira strategiju i pušta igrače da izvršavaju istu. Mnogim voditeljima timova u poslovnom svijetu takvo nešto nikako ne uspijeva.
Ipak, taktike i vještine iz svijeta sporta se mogu primijeniti u disruptivnom poslovnom okruženju. Uspjeh Zlatka Dalića pokazuje da definiranje jasne vizije i cilljeva olakšava put do uspjeha. Na DT 2020. jedan od najboljih nogometnih trenera na svijetu govorit će o tome kako stvoriti jak i motivirajuć tim, što znači biti dobar lider, kako ignorirati vanjsku buku i zadržati fokus.
U više od 20 sati programa summita posjetitelji će osim Dalića moći čuti više od 30 drugih predavača i stručnjaka među kojima treba istaknuti keynote speakera koji prvi put dolazi u ovaj dio Europe Marca Randolpha, suosnivača globalnog diva Netflix čiji su filmovi ove godine među glavnim favoritima za nagradu Oscar. Veliko zanimanje vlada i za predavanje Mate Rimca, čovjeka čija se kompanija za izradu dijelova za automobile danas smatra samim vrhom tehnoloških dostignuća. Tu je i Ivan Mrvoš, jedan od najboljih svjetskih mladih poduzetnika, zatim vodeći hrvatski astronom i znanstvenik Korado Korlević, digitalni genije iz LEGO svijeta Lars Silberbauer, svjetska food futuristica Dr. Morgaine Gaye, predsjednica organizacije Blockchain Alliance Europe Tanja Bivic Plankar, suosnivač globalne kompanije za dostavu hrane Elias Aalto iz Wolta, ali i razni državnici, vizionari, inovatori, tehnološki izumitelji, financijski i digitalni eksperti i marketinški stručnjaci. Svi oni zajedno obradit će inovacije i digitalnu transformaciju svih industrija – od telekomunikacija, financija, automobilske, medijske i prehrambene industrije, farmacije, retaila i mnogih drugih. Regionalni i globalni predavači predstavit će svoje ideje, koncepte i proizvode koji izazivaju promjene te donose revoluciju u razvoju društva u cjelini.
Ovogodišnji Digital Takeover ekskluzivno otvara i expo program na kojem će brojne hrvatske kompanije predstaviti svoja najnovija tehnološka dostignuća. Posjetitelji će tako moći vidjeti i isprobati visoko sofisticirane naočale za upravljanje dronovima tvrtke Orqa, AIR-RMLD bespilotne letjelice koje dostavljaju poštu, Ironbull najnoviju atrakciju iz svijeta igračaka - tenk koji ispaljuje projektile, kamere koje očitavaju spol i dob iz programa zaštite Securitas Hrvatska, ExRey aplikaciju, svojevrsni shazam za video, pametne Greyp bicikle Mate Rimca te niz drugih inovacija aktualnih an globalnom tržištu.
Digital Takeover poseban naglasak stavlja na aktivni networking apostrofirajući ih kao neophodne alate u stvaranju kvalitetne biznis transformacije i općenito poslovne klime u društvu čime evidentno postaje nezaobilazan događaj u 2020.
Stoga ne propustite priliku i do 1.veljače, prije porasta cijena, nabavite svoju early bird kartu od 1550 kuna.
Kupnjom paketa kotizacija možete ostvariti značajne uštede u odnosu na redovnu vrijednost paketa:
4 + 1 gratis – 20% uštede
9 + 3 gratis – 25% uštede
12 + 5 gratis – 30% uštede