Obavijesti

Tech

Komentari 5

Zašto se digitalno oglašavanje kod nas smatra crnom kutijom

Zašto se digitalno oglašavanje kod nas smatra crnom kutijom
4

Posjetitelji Digital Takeover konferencije moći će poslušati stručni panel "It's time for the truth: Digital advertising metrics explained" na kojem sudjeluju lideri vodećih digitalnih kompanija.

Na ovogodišnji Digital Takeover, koji će se održati 12. ožujka u Cinestaru Branimir Centra, stižu neki od trenutno najvećih svjetskih govornika iz sfere digitala, oglašavanja i biznisa. Keynote speakeri dr. Kjell Nordstrom, Johan Ronnestam, Jesper Laursen i dr. Nenad Filipović održat će predavanja na konferenciji, a osim njih u sklopu više od deset sati bogatog programa posjetitelji će moći poslušati stručni panel pod nazivom "It's time for the truth: Digital advertising metrics explained". Na panelu sudjeluju lideri vodećih digitalnih kompanija, domaći i regionalni decision-makeri: Boris Trupčević - generalni menadžer za Hrvatsku, Styria Media International, Zoran Turković - direktor digitalnih medija 24sata, Igor Žeželj - izvršni direktor kompanije Wireless Media te Vedad Mulalić - menadžer za Strateške Partnere u Adriatics regiji, Online Partnerships Group - Google EU.

Na panelu "It's time for the truth: Digital advertising metrics explained" govorit će se o aktualnoj temi digitalnog oglašavanja, novim formatima i kanalima koji mijenjaju ovu oglašivačku platformu te izazovima, redefiniranju i prilagodbi medija i oglašivača u multimedijalnom tržištu. Trendovi u ulaganjima u oglašavanje mijenjanju se iz godine u godinu dolaskom novih platformi kao i zahvaljujući boljem uvidu u navike konzumacije sadržaja koje se rapidno mijenjanju. Oglašivači budno prate trendove i traže najefikasnije i najefektivnije načine kako doći do publike, a poseban se fokus stavlja na digitalne medije koji nisu samo jedan od novih kanala promocije ili dodatna stavka u medijskom planu već diktiraju komunikaciju na ostalim kanalima i oglašivačima nude brojne mogućnosti, ali i iziskuju veliku kreativnost, "open-minded“ pristup i konstantnu upućenost u trendove jer u svijetu digitalne transformacije kašnjenje nipošto nije dopustivo.

S druge strane, želje oglašivača su jednostavne – efikasne i efektivne kampanje kojima će dosegnuti ciljanu skupinu i postići maksimalan uspjeh. A kojim se metrikama pri tom treba voditi da bi oglašavanje bilo uspješno objasnio je Zoran Turković: "Ono što je univerzalno sigurno jest da se treba smanjiti ovisnost o CTR-u zbog nepouzdanosti i pretjeranom fokusu na kratkoročne rezultate. Početkom 2019. krenula je kampanja u režiji IAB-a koja za cilj ima upravo smanjenje te ovisnosti. Mjerenje uspješnosti određene kampanje zavisi o ciljevima iz kojih pak proizlaze indikatori uspješnosti. Dakle, svaka kampanja za mjerenje uspješnosti treba koristiti različitu paletu iliti kombinaciju metrika".

Važnost i uloga postojanja nezavisne krovne organizacije koja se brine o digitalnom oglašavanju poput globalne agencije IAB je značajna, a razloge za to naveo je Igor Žeželj, član uprave IAB-a Srbija: "IAB Srbija okuplja sve relevantne digitalne medije, agencije različitih vrsta, tehnološke platforme, digitalne servise i konzultantske kuće. Uvjeren sam da je ovako široko postavljena organizacija jedino moguće riješenje za dinamičan razvoj digitalnog ekosistema, a koji prirodno zahtjeva interdisciplinarnost i kolaboraciju. Tako rješavamo probleme između i oko nas, educiramo tržište, natječemo se i usput stalno rastemo".

Digitalno oglašavanje često se smatra crnom kutijom. Iskusni medijski stručnjak i direktor za Hrvatsku, Styria Media Group Boris Trupčević kazao je kako se formulacija "black box" koristi prvenstveno zbog neznanja. "Ono što ne poznajemo, toga se pomalo bojimo i mistificiramo, tako je od početka čovječanstva. Crna kutija u digitalnom oglašavanju zapravo je narančasta, poput one u zrakoplovima. Sve se bilježi, sve je precizno i sve je poznato. No, potrebno je znanje da bi se te podatke ispravno interpretiralo i upregnulo u vlastitu korist. O crnoj kutiji, zbog poprilične netransparentnosti, možemo pričati samo u slučaju društvenih mreža i globalnih platformi - tamo zaista ne znate gdje će vaša komunikacija završiti".

Sudeći prema ovim najavama posjetitelje na panelu "It's time for the truth: Digital advertising metrics explained" zasigurno očekuje konstruktivna diskusija i "know-how" o aktualnim trendovima u digitalnom oglašavanju.

 

Konferencija Digital Takeover održava se 12. ožujka u Cinestaru Branimir Centra Zagreb. Ekskluzivni edukacijski partner konferencije je IEDC-Poslovna škola Bled. Sve novosti vezane uz konferenciju pratite na službenoj stranici i Facebooku.

Budite korak ispred promjena u digitalnom svijetu i osigurajte svoje mjesto već danas. Redovna cijena kotizacije iznosi 2.400 kn do 3. ožujka, a last minute 2.800 kn.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 5
Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh
DIGITAL TAKEOVER

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh

Predsjednik Uprave Atlantic Grupe jedan je od najuspješnijih biznismena u Europi, a njegov poslovni put do vrha inspirativna je priča o poslovanju u kojem uvijek treba imati rješenje u rukavu za najgore situacije
Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja
ZNAČAJNA UŠTEDA

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja

Ljetna sezonska sniženja su završila, no to ne znači i kraj popustima i niskim cijenama. Ako pomnije pratimo ponude u trgovinama i web shopovima, proizvode po sniženim cijenama možemo kupovati tijekom cijele godine
Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska
Marka iz budućnosti

Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska

Uskoro će se na domaćem tržištu pojaviti prva digitalno-analogna kombinacija poštanske marke, čiji će dio služiti za uobičajeno slanje pošte, a dio za korištenje na blockchainu