Apple je već par godina u tijesnoj vezi sa Shazamom, a sada su odlučili jednostavno kupiti aplikaciju za otkrivanje pjesama i svu tehnologiju i podatke kojima će poboljšati svoje glazbene servise i uređaje
Zašto je Apple dao čak 400 milijuna dolara za Shazam
Apple je upravo odlučio uložiti mali dio od milijardi koje imaju na računu te su za 400 milijuna dolara kupili Shazam, aplikaciju koju skoro svatko od nas koristi kako bi jednim klikom otkrili detalje o pjesmi koju slušamo. Ta je cijena inače puno manja od milijarde dolara koliko se cijenilo ovu aplikaciju prije dvije godine.
Shazam je bio jedna od prvih glazbenih aplikacija koje su ljudi koristili prije 10 godina kad je iPhone tek stigao, a Apple ga sada želi pod svojim okriljem kako bi dodatno poboljšali mogućnosti Apple Music streaming servisa i preporuke pjesama, slično kao što radi i Spotify.
Dosad je skinut više od milijardu puta i koristi se 20 milijuna puta dnevno kako bi njime ljudi prepoznali pjesme koje slušaju oko sebe. Usprkos tome, on više nije na vrhuncu popularnosti i kreatori su tražili novi poslovni model. Jedan od razloga za pad popularnosti je i ranija integracija s iPhoneom i povezivanje sa Siri koja uz jednostavnu naredbu može prepoznati pjesmu bez otvaranja aplikacije.
No, osim sigurne veze sa Siri i poboljšanja Apple Musica, ova kupnja mogla bi Appleu pomoći da Siri postane još pametnija i da, slično kao i Google na Pixel telefonima, može pokazati koja pjesma svira u okolini bez da ste ju išta pitali. Apple ima i HomePod zvučnik te bi ovu tehnologiju mogli integrirati i u njega.