Kriza, ali i okretanje drugim tipovima automobila kabriolete su učinili egzotikom. Prije manje od deset godina kupci su mogli birati između desetaka različitih modela
Zanimljivi kabrioleti: Pravi ljetni užitak s vjetrom u kosi
Kriza, ali i okretanje proizvođača drugim tipovima automobila kabriolete su učinili pravom egzotikom. Prije manje od deset godina kupci su mogli birati između desetaka različitih modela. Sjećamo se pravih bestselera: Peugeota 206 i 308 CC, Micre CC, Meganea CC, VW Eosa, Renaulta Winda...
Svi ovi CC automobili s tvrdim pomičnim krovom više se ne proizvode i nisu dobili zamjene. A nestali su i neki klasični kabrioleti. Izuzev skupe premium klase u kojoj je ponuda bogata, kabriolete se na našem tržištu gotovo može nabrojiti na prste jedne ruke. A neki od njih ni nisu pravi rasni kabrioleti.
Primjerice, Fiat 500C, kojemu se otvara gornji dio krova i pomiče stražnje staklo, no bočne stranice ostaju. Ali ovaj kabriolet koji ima 69 KS najjeftiniji je otvoreni auto u Hrvatskoj i stoji 97.280 kuna. Volkswagen Golf puno je tvrđi zalogaj za kupce.
Osnovna izvedba ovog automobila koji se nudi s motorima od 105 do 150 KS stoji 198.212 kuna. Opel nudi rasnu Cascadu koja u kombinaciji s motorima snage od 120 do 200 KS stoji od 217.635 kuna. Audi A3 najpovoljniji je kabrio iz premium klase i stoji od 266.015 kuna. Mnogi sa žudnjom očekuju novu Mazdu MX-5, koja stiže nakon ovoga ljeta.