U 14 godina postojanja Bugatti je proizveo manje od 700 automobila, toliko Golfova Volkswagen proizvede za manje od osam sati. Bugatti je marka superlativa, s najvećim motorom obujma osam litara
Za najskuplji novi automobil u Hrvatskoj treba 120 mil. kuna
Prosječni novi automobil na hrvatskim cestama dugačak je 426 cm, ima motor obujma 1,5 litara sa 110 KS, a i europski prosjek nije daleko do toga.
Uz takve brojke aktualni automobilski rekorderi doimaju se kao vozila s drugog planeta. Primjerice, trenutačno najveći automobil na svijetu (izuzmemo li monstruozne američke pick-up kamionete) je Mercedes Maybach S650 Pullman. Ova ogromna limuzina namijenjena ekscentričnim političarima i milijunašima mjeri 6,5 metara dužine.
Blindirana verzija istog automobila ima čak 5100 kilograma, otprilike kao četiri nova prosječna automobila.
Ipak, kralj automobilskih ekstrema nije Mercedes nego Volkswagenova supersportska marka Bugatti. O kako se ekskluzivnim modelima radi govore i brojke:
2000 KS najavljena je snaga električnog Lotusa Evije. Auto bi trebao preuzeti titulu najsnažnijeg cestovnog auta na svijetu, no projekt je još vrlo upitan i daleko od realizacije.
231 KS ima najsnažniji serijski trocilindrični motor u cestovnom automobilu (BMW i8). Najsnažniji motor s četiri cilindra ugrađuje se u A-klasu i ima čak 421 KS.
11 milijuna eura plus porezi, koštao je najskuplji novi auto ikad, Bugatti La Voiture Noire. Još deset modela probilo je granicu od tri milijuna eura.
U 14 godina postojanja Bugatti je proizveo manje od 700 automobila, toliko Golfova Volkswagen proizvede za manje od osam sati. Bugatti je marka superlativa, najveći motor, obujma osam litara, nalazi se u Chironu, njegovih 1500 KS je rekord za benzinske aute. Unikatni Bugatti La Voiture Noire prodan je za 11 milijuna eura bez poreza (kod nas bi to bilo oko 120 milijuna kuna s davanjima).
Za njega možete kupiti 1326 novih Renault Clia.
No Bugatti nije apsolutni vladar supersportske klase. Hibridni švedski Koenigsegg Regera s baterijom tvrtke Rimac Automobili trenutačno je najsnažniji cestovni auto s 1520 KS, a njihova Agera RS drži brzinski rekord s 447 km/h. Najbrže ubrzava Porsche 918 Spyder, hibrid iz 2013. godine, čijih izmjerenih 2,2 sekunde do 100 km/h do danas nitko nije skinuo.
Kad krene u serijsku proizvodnju, Rimac C_Two trebao bi srušiti mnoge od tih rekorda i postati najsnažniji (1914 KS) i najbrže ubrzavajući auto, s ubrzanjem od 0 do 100 km/h za samo 1,98 sekundi.