Caddy donosi pomalo neobičan izgled i još više prostora od prethodnika. Za sada se nude dizelski i benzinski motori, a cijena osnovne putničke varijante je 189.357 kuna
Pravi bestseler: Caddy u novom izdanju stigao i u Hrvatsku
Peta generacija bestselera koji je proizveden preko tri milijuna puta na hrvatsko tržite dolazi kao Kombi, obiteljski monovolumen, gradsko dostavno vozilo i kamper.
Auto je proizveden na istoj platformi kao i novi Golf te s njim dijeli mnogo tehnologija. vanjski dizajn prilično je neobičan, blago futuristički i neuobičajen za Volkswagenovu tradiciju. Njemačka marka i Caddyjem očito šalje signal da se mijenja.
Caddy je narastao u odnosu na prethodnika i u unutrašnjosti nudi još više mjesta, bilo da se radi o putničkoj ili teretnoj izvedbi u koju stane do 3,1 'kubika' tereta. Međuosovinski razmak narastao je za 7 cm na 276 cm. Putničke verzije serijki imaju pet sjedala, a nude se i sa sedam sjedala.
Kako većinu tehnologija dijeli s Golfom Caddy donosi i nove digitalne instrumente (opcija ili uz bogatiju opremu), dodirne zaslone dijagonale od 6,5 do 10" te u unutrašnjosti ima vrlo malo fizičkih tipki.
Paleta motora je temeljito prerađena te novi Caddy nudi znatno manje emisije dušikovih oksida. Nude se dizelske verzije sa 75, 102, i 122 KS i benzinska varijanta sa 114 KS. Ponudu će kasnije proširiti i drugi motori, između ostalog i plug-in hibridna varijanta. Osim s prednjim pogonom, od proljeća nudit će se i verzije s pogonom na sve kotače.
Trenutno se u Hrvatskoj nude putničke varijante Kombi, Caddy, Life i Style, a osnovni Caddy Kombi 2.0 TDI sa 75 KS košta od 189.357 kn. Teretni Caddy Cargo 2.0 TDI sa 75 KS košta od 123.828 kn bez PDV-a,a teretni benzinski Caddy Cargo 1.5 TSI sa 114 KS od 126.631 kn bez PDV-a.