Prodaja kreće 24. listopada, po cijeni od 116.025 kuna za model s trocilindarskim benzinskim motorom snage 82 KS. Osnovni dizelaš s 92 KS stoji 130.928 kuna
Vozili smo Peugeot 308: Dizajn je umjeren, a tehnika napredna
Čista i uglađena dizajna, aerodinamična oblika te s dužinom od 425,3 centimetara novi Peugeot 308 najmanji je među modelima kompaktnog razreda. Od prethodnika je širi, ali i niži uz međuosovinski razmak od 262 cm. Unatoč dimenzijama prostora sprijeda ima u izobilju, dok će straga uživati dvije odrasle osobe, treća samo na kraćim rutama. Obujam prtljažnika od 470 litara (do 1309 l) je najveći u klasi.
Kraći prevjesi, šira karoserija i vrlo mala masa pomogli su ugodnom ovjesu da pruži dobar osjećaj u vožnji. Peugeot 308 udoban je, predvidljiv, stabilan. Upravljač malog obruča izravan je i dobro leži u rukama. Od početka prodaje u novi će se Peugeot ugrađivati usavršeni trocilindarski benzinski motor s 82 KS, THP turbobenzinci od 125 i 156 KS te dizelski motori snage 92 i 115 KS.
Od proljeća iduće godine uz 308 Peugeot će nuditi nove, vrlo napredne pogonske tehnologije, među kojima trocilindarski benzinski turbomotori obujma 1.2 litre koji razvijaju 110 odnosno 130 KS. Novost će predstavljati i šesterostupanjski automatski mjenjači najnovije generacije.
Najlakši u klasi
Masa je u odnosu na prethodnika smanjena za čak 140 kg. To rezultira dobrim voznim osobinama i potrošnjom.
Rekordna potrošnja
Od 2014. u 308 stižu dizelske inačice BlueHDi s potrošnjom od 3,1 l/100 km i emisijom CO2 od 82g/km, što su rekordne vrijednosti.